Spoštovani!
Stara sem 18 let. Pri 14ih letih, sem imela fanta, ki me je prisiliv v spolnost in jo tudi snemal. Z videoposnetkom me je izseljeval, da če ne bom z njim imela spolnosti, bo video dal na splet. Ker sem bila mlada in nisem nikomur upala povedati, se je to zgodilo šestkrat in vsakič je bila spolnost posnemana. Končalo se je, ko mi je sam rekel da sma končala. Zdaj imam drugega fanta in nekako sta vstopila v stik in mu je bivši fant rekel da naj pride in bo videl vse videe. Zanima me ali je kakšna možnost, da ga prijavim na policijo in mu lahko izbrišejo videe iz telefona? Ali potrebujem kakšne dokaze, screenshote, da ima res videe?
Hvala za odgovor.
• Ne
Neka oseba
Hey jaz bi na tvojem mestu zbrala use kar mas od tega in sla na policjijo ampk zdj tle je odvisnu kokk je ta tvoj biusi fant star ampk ce ze bi sla na policijo z dokazi ki jih mas
Lp
• Uredništvo
Zdenka Jan

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
vse kar si zapisala je kaznivo in je prav, da se oglasiš na policijski postaji in dejanja prijaviš. Primerno bi bilo, da se s tabo pogovorijo kriminalisti - kriminalistke iz skupine za mladoletniško kriminiliteto, ki imajo izkušnje s tovrstnimi delikti.
Torej edina prava pot je, da se o vsem pogovoriš s kriminalisti, ki ti bodo odgovorili na vsa tvoja vprašanja in strahove...
Zdenka Jan, upokojena kriminalistična inšpektorica
• Ka
Kar neka oseba
Hey jaz bi se na tvojem mestu prvo vprašala kako je kaj moj sedanji fant a je okej kako se počuti mu pomagala ker klko razumem si mu to prekrivala in to je zelo nesramno od tebe zasluži si vedet z kakšno osebo je v zvezi ker z takšnimi dejanji lahko nekoga zelo prizadaneš ga zlomiš celo uničiš njegovo življenje tako zelo da si sploh neznaš predstavlat drugo pa se bo že rešlo glede tega tvoj bivši pa je tudi grozna oseba in pojdi na policijo v preteklosti je bilo glej na sedanjost in prihodnost pazi na sebe in na sedanjega fanta
Lp