fantu ki mi je vsec sem poslala gome fotografije in zdaj jih ne zeli izbrisati in me je strah da jih bo poslal mojim prijateljem ali bliznjim
• Ch
Charlotte
Zakaj si poslala gole fotografije???
• Uredništvo
Mija Repenšek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Popolnoma verjamem, da se počutiš negotovo in zaskrbljeno. Res bi bilo dobro, če bi se lahko s tem fantom odkrito in mirno pogovorila, kako se v tem trenutku počutiš glede teh fotografij. Poskusi mu razložiti, zakaj ti je pomembno, da jih izbriše in kako velika skrb so ti posnetki sedaj zate.
V kolikor se ti zdi, da fant ni zaupanja vreden, ter ne spoštuje tvoje želje, pa je prav da o tem obvestiš tudi odraslo osebo. Predlagam ti tudi, da pregledaš spletno stran SPLETNO OKO:https://www.spletno-oko.si/e-zlorabe/izsiljevanje-z-intimnimi-posnetki  kjer boš našla točne odgovore, kako ukrepati.
Vse dobro!
Mija Repenšek, mag. zakonskih in družinskih študij, psihoterapevtka stažistka
• ra
razumem_te
hej anonimna meni se je zgodilo podobno. in problem je bil v tem da slike nisem sproti opbrisala iz telefona in mi je neka punca ki sva včasih bili dobri prijatelici uničila vso prijateljstvo. lagala se mi je in me spravljala v težave brez da bi se tega zavedala, in ona mi je vdrla v profil in si slike od mene preposlala na svoj telefon in jih pošiljala po šoli poleg mojega biusega fanta. in res upam da se ti nezgodi isto kakor meni