Pozdravljeni, trenutno sem v 9. razredu OŠ in me zanima: če se vpišem v kemijsko SŠ ali bom lahko po končani splošni maturi šla naprej na astrofiziko?
Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
glede pogojev za vpis v posamezen študij je najbolj praktično, da pogledaš pogoje za vpis na fakulteti, ki te zanima - tam so informacije gotovo najbolj ažurne in točne.
Astrofizika je smer študija fizike in če sem pravilno gledala, je pogoj za vpis na fakulteto opravljena matura iz 5-ih predmetov, med katerimi pa mora biti obvezno predmet matematika. Menim torej, da se lahko vpišeš na ta študij tudi z opravljeno poklicnoj maturo in 5. predmetom, če si opravila maturo tudi iz premdeta matematika.
Vpisni pogoji na fakultetah se lahko spreminjajo, tako da priporočam, da še sama spremljaš spremembe na spletnih straneh fakultet, ki te zanimajo.
Želim ti uspešen zaključek OŠ in veliko uspehov pri tvoji nadalnji poti.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja