Pozdravljen!
sem najsnik ki trenutno nima izkušenj s puncami. Zanimajo me kako veš da ima punca simpatijo zate - znake zaljubljenosti. Sem malo bolj tih najstnik, ne maram socializacije. V zadnjem letu sem vjel kar nekaj eye contactov z neko punco. Zato prosim če bi mi navedli znake.
Lep pozdrav!
• Uredništvo
Ana Koščak

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen.
Name se obračaš z vprašanjem, ki preti kar nekaj mladostnikov tvojih let… Kako vedeti, če si punci všeč in kako do nje pristopiti?
Znakov, da si nekomu všeč sicer ni tako lahko le nanizati, saj ne obstaja natančnega prevajalnika, zagotovo pa je eden izmed znakov, da si nekomu simpatičen pogost očesni stik, ki ga navajaš tudi sam. Če temu sledi še kak nasmeh, je to kazatelj naklonjenosti druge osebe do tebe. Če se s to osebo družiš, lahko opazuješ njeno telesno govorico - se oseba nagiba proti tebi med pogovorom, se te kdaj dotakne? Vse to so morebitni znaki, ki kažejo, da si nekomu všeč.
Če ti je omenjeno dekle všeč, ti predlagam, da z njo navežeš stik. Nič nimaš za izgubiti. Lahko to narediš v živo - do nje pristopiš med šolskim odmorom ali pa se pozanimaš, če obiskuje kak krožek, ki se mu lahko nato priključiš. Druga, nekoliko lažja možnost za sramežljive pa je, da jo najdeš na socialnih omrežjih, jo dodaš in ji nato nekaj napišeš.
Upam, da sem ti vsaj nekoliko pomagala, če pa imaš še kakšno vprašanje, mi pa lahko ponovno pišeš.
Lepo bodi,
Ana Koščak, dipl. psih. (un)