hejjj!
Men se zdi da sem posvojena. Moji straši zgledajo popolno drugače kot jaz, tudi sorodniki ne zgledajo enako oz. podobno. Ko bom stara  18 bom šla na dnk test. drugače  so v družini sami temnopolti in tudi noben  v preteklosti ni bil noben bel ( jaz sem bela). Moja mama ni nikoli varala mojega očeta zato je skoraj nemogoče da bi bila samo jaz bela.
Mamo sem že večkrat vprašala o tem a se je vprašanja izogibala.
prosim če mi lahko odgovorite oz. pomagate.
lp
• Bm
Bmk
Hej.
Js bi ti predlagala, da greš v šoli k s.p. in se z njo pogovoriš.
Upam, da bo delovalo.
Lp
Bmk
• ja
jaz
oj, vprašaj jih za slike od rojstva ali kaj takega, če maš možnost vprašaj kakšne strice tete stare straše...
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej bi ti rada napisala, da ni nujno, da se določene genetske lastnosti dedujejo v celoti. Lahko, da je kdo od sorodnikov v več rodovih nazaj imel polt takšno kot jo imaš ti. Vendar pa ti verjamem, da si v dilemi in bi rada izvedela resnico in tudi prav je tako oziroma imaš to pravico.
Morda se pogovoriš s svojo zdravnico o tem in ti bo tudi ona lahko pmagala. Vsekakor pa ti svetujem, da se iskreno pogovorite doma, vsi skupaj. Staršema povej, da si želiš, da bi se o nečem pogovorili. izberite trenutek, ko boste vsi imeli dovolj časa. Če imaš še kakšnega sorojenca, naj bo tudi on zraven. Potem pa se odkrito pogovorite. Morda je bilo mami le neprijetno, saj kot praviš ste si navzven drugačni. Dovoli slišati tudi starša in verjamem, da bo vse v redu.
Pogumno!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja