Ali je res, da v glasbeno šolo hodijo bolj disciplinirani ljudje in da obstaja povezava da če si v glasbeni potem ti matematika gre bolje?
• Ti
Tiki
Ojj jz hodim v glasbeno že 4 leto in iskreno sploh nisem organizirana in disciplinirana oseba ampka glasbena me je zelo naučila da moram svoj čas razporedit.Ce razmišljaš o vpisu ti svetujem dobro premisli kateri instrument želiš igrat,ali si vztrajna in tudi v glasbeni imaš ocene.Pri pouku instrumenta imaš v juniju končni izpit je pa tako da ga v 1. Razredu ni.Na izpitu pred svojo in se 3 učitelji zaigras 1 ali 2 lestvici(odvisno od razreda) 2 vaji in 2 skladbi od tega 1 na pamet.Pri nauku o galsbi v 7 in 8 razredu pa imaš solfeigeio,ubsitvu isto kor nauk o glasbi le malo visi in teži nivo.Nekatri pravijo tudi teorija ker se učiš o ritmu,notah,melodijah......no imaš test,melodične vaje,ritmične vaje in nareke.Ko prideš v 4 razred pa moraš hodit se na orkester.
To glede matemtike bi pa rekla da glasbena nima veze stem.glasbena ti pomaga pri ritmu in melodiji pri matematiki pa žal ne:(
Če razmišljaš o vpisu v glasbeno neodlasaj vpsii se ne bo ti žal.Ce imaš rada lep in eleganten instrument priporočam klarinet(jaz ga igram in vrjemi zelo lepo se sliši) ;)
• Uredništvo
Andreja Lamut Gazvoda

Odgovor svetovalca:
Eva, živijo,
hvala za tvoje vprašanje. Kot je že zapisala Tiki, je težko posplošiti, da glasbeno šolo obiskujejo le bolj disciplinirani ljudje. Obstaja pa določena povezava med učenjem glasbe in nekaterimi sposobnostmi, ki so lahko v pomoč tudi pri matematiki, vendar to ne velja za vse. Lahko rečemo, da obiskovanje glasbene šole spodbuja razvoj delovnih navad, saj igranje instrumenta zahteva redno vadbo in dobro organizacijo časa. Učenci se učijo vztrajnosti, saj napredek pogosto ni takoj opazen. Kar zadeva povezavo med glasbo in matematiko, učenje glasbe razvija prepoznavanje vzorcev (ritem, melodija), logično razmišljanje ter prostorsko predstavo (npr. pri branju notnega zapisa). To so spretnosti, ki lahko pomagajo tudi pri matematiki.
Ali razmišljaš, da bi se vključila v glasbeno šolo?
Lepe počitnice želim.
Andreja Lamut Gazvoda, univ. dipl. Soc. Pedagoginja