Pozdravljeni.
Hodim v 9. razred osnovne šole. Pred nekaj dnevi smo oddali prijave za vpis v srednjo, Jaz sam dala šubičevo gimnazijo, nato pa sem naslednji dan začela dvomit ker se jih je veliko iz naše šole tja vpisalo. Razmišljam o rezervah, vendar me samo zanima.....
Če grem na prešernovo ekonomsko gimnazijo, ali mogoče veste če grem potem lahko naprej študirat kamorkoli želim (npr. za psihoterapevta) ali moram v točno ekonomsko smer?
Lep dan še naprej
K. N.
• Uredništvo
Polona Kunstelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
nisem najbolj razumela, čemu si pričela dvomiti glede svoje odločitve? Se bojiš, da vas bo preveč prijavljenih in bo sledil izbirni postopek? Ali pa, ker so se tja vpisali vrstniki, katere v prihodnje ne želiš več srečevati?
Predlagam ti, da odgovoriš na vprašanja in tako bolj raziščeš svojo dilemo. Pri tem ti lahko tudi pomaga svetovalna delavka na vaši šoli. Kar pogumno ji potrkaj na vrata in ji predstavi svoje pomisleke.
Na srednjih šolah so prav tako zaposlene svetovalne delavke. Njihovi kontakti so navedeni na spletnih straneh. Bodo zelo vesele, če jih kot morebitna bodoča dijakinja pokličeš, in jim zastaviš porajajoča se vprašanja.
Predlagam, da se kar opogumiš in greš v akcijo. Sedaj je ravno primeren čas.
Torej: najprej stopi do svetovalne delavke na svoji osnovni šoli, potem pa še pokliči na srednje šole. Če ne boš zmogla zbrati dovolj poguma za klic, prosi za pomoč tudi svojo mami ali svetovalno delavko na vaši osnovni šoli.
Vse dobro želim,
Polona Kunstelj, univ. dipl. socialna pedagoginja