Pozdravljeni,
včeraj sem bila na informativnem dnevu za gimnazijo Poljane in me je čisto prevzela z njenim vzdušjem. Zdaj me zelo skrbi da ne bi bila sprejeta, čeprav še ni bilo tako visoke omejitve da ne bi prišla gor in da se veliko drugih devetarjev tudi hoče vpisati na to gimnazijo. Se vam zdi da bi prišla gor z 173 točkami, na podlagi prejšnjih let?
hm
hmmmmm
pozdravljena
tudi sama sem devetošolka, zato imam podobno situacijo kot ti vendar za eno drugo gimnazijo... jaz mislim da bos brez problema sprejeta saj ni bilo se nikoli tako visoke omejitve.
Srečno
Lp
Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Zelo težko ti podam ustrezno informacijo. V lanskem šolskem letu je bila omejitev vpisa na Gimnaziji Poljane 170 točk. Oddaj prijavo in v prenosnem roku (8.4. - 23.4.24) preveri, na katerem mestu si glede na ocene sedmega in osmega razreda. Takrat ti bo svetovalna delavka na Gimnaziji Poljane ustrezno svetovala glede na ocene ostalih prijavljenih učencev. Takrat lahko namreč prijavo prestaviš na katerokoli šolo želiš.
Želim ti vse dobro in držim pesti, da se vpišeš na željeno srednjo šolo. Če boš imela še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Lep pozdrav,
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike