zivjo!
sem deveti razred in nujnooo rabim pomoc... letos se vpisujemo v srednje sole in imam par vprasanj glede tega ker jih drugje nisem nasla:
1. ali lahko maturitetni tecaj opravljad med 4. letnikom srednje sole?
2. zelim si postati laboratorijski protetik... ali za nadaljevanje na fakulteti nujno potrebujem gimnazijo ali lahko grem na faks tudi s srednjo solo
3. koliko casa ucenja bi potrebovala ce se v osnovni soli ucim priblizno 45 min do 1uro in pol na dan?
prosim odgovorite in hvala ze vneprej!
lp
• Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
poskušala ti bom odgovoriti na vsa vprašanja, ti pa svetujem, da se obrneš tudi na šolsko svetovalno službo.
1. V maturitetni tečaj se lahko vpiše oseba, ki:
je pridobila srednjo poklicno ali srednjo strokovno izobrazbo; je končala tretji letnik gimnazije in je prekinila izobraževanje najmanj za eno leto...
Torej ne, v maturitetni tečaj se ne moreš vpisati hkrati s 4. Letnikom srednje šole.
2. Za vpis na visokošolski študijski program Laboratorijska zobna protetika v Ljubljani so vpisni pogoji: opravljena splošna matura ali
opravljena poklicna matura ali zaključni izpit v katerem koli štiriletnem srednješolskem programu. (Vpisni pogoji so objavljeni na spletnih straneh fakultet).
3. Na to vprašanje ti pa žal ne morem podati konkretnega odgovora, ker je čas učenja odvisen od tega za kateri predmet se gre, kakšno snov, kako je obsežno, koliko imaš predznanja, koliko zahteva učitelj ipd. Vsekakor se je na srednji šoli potrebno učiti več kot na  osnovni, pomembno je pa predvsem sprotno učenje, poslušanje pri pouku in dobri zapiski.
Vse dobro ti želim.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike