Pozdravljeni!
Jaz obiskujem 9. Razred in smo se zdaj začeli odločati kam bi kdo šel. Jaz sem razdvojena med dvema gimnazijama in ne vem kako se odločiti. Bila sem na informativnih dnevih in na dnevih odprtih vrat ampak še vedno ne vem. Ampak tu nastane problem.
V prvi gimnaziji A, je izobraževanje zelo zahtevno ampak naj bi bili zato boljši na maturi. Je bolj oddaljena od mojega doma ampak mi je bila še kar všeč.
V drugo gimnazijo B, ki je lažja pa gre moja najboljša prijateljica in ona si res močno želi da bi jaz šla z njo. Ta gimnazija mi je tudi bližje, ampak me ni tako navdušila.
Ne bi rada prizadela moje prijateljice, saj sva prijateljici že od otroštva in OŠ nisva obiskali skupaj zaradi kraja kjer živiva. Ona je vzhičena in navdušena da bi končno obiskovali isto šolo, a ona noče v gimnazijo A, saj je ta zahtevna četudi ima iste ocene kot jaz(obe sva odlični). Ne vem kaj narediti, ali kako izbrati. Strah me je da bom s tem ko bom izbrala gimnazijo A prekinila prijateljstvo ki traja več kot 13 let, ampak me je tudi strah da s tem da izberem gimnazijo B ne bom tako uspešna in bom za vozila mojo prihodnost.
Kaj naj?
• Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
srednjo šolo izbiraš zaradi sebe, svoje prihodnosti in zaradi tega, da boš ti pridobila izobrazbo, ki si jo želiš. Če ti je bolj všeč gimnazija A in misliš, da boš tam lažje dosegla svoje cilje, potem se vpiši na to šolo. Prava prijateljica bo razumela in ohranila stike tudi če ne bosta hodili na isto šolo (če prav razumem, sta to tudi počeli do sedaj, zato se ne bo veliko spremenilo).
Predlagam, da se z njo pogovoriš in razložiš zakaj ti je druga gimnazija bolj všeč. Tako kot je njej bolj všeč gimnazija B, bi morala ona spoštovati in razumeti, da je tebi pač bolj všeč ta druga. Izbrano šolo boš obiskovala 4 leta in zato je pomembno, da se tam počutiš dobro. Posledično pa boš tako tudi bolj uspešna.
Vse dobro ti želim.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike