Živjo, za vas imam par vprašanj. Danes sem slišala sorodnike, ko so se pogovarjali. Slučajno je pogovor nanesel tudi name, ker niso vedeli, da poslušam. Nekdo je vprašal, kaj zdaj treniram, pa je ati rekel da nič, sam glasbeno. Pol je pa rekel, da bi bilo mogoče fino, da bi naslednje leto trenirala plavanje. Mami je pa rekla, da hočem it nasljednje leto na gimnastiko, ker mi gre ful fajn pa tut sama sem že rekla, da bi rada šla. Ati je pa rekel, ne, Manca je prevelika za gimnastiko, to je za une čist mejčkene. Velika sem točno 159 cm. Je to preveč za gimnastičarko? Ker drugač sem čist suha, pa tut ful gibčna. Sam tole me zanima. Lepo se imejte. :)
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Res je, da so gimnastičarke ponavadi manjše postave, povprečna višina naj bi bila okoli 160 cm, vendar pa obstajajo tudi izjeme. Glede na to, da si stara 11 let, je to za profesionalno gimnastičarko morda že skoraj malo pozno, v večini profesionalne gimnastičarke začnejo s treningi že zelo zgodaj, vendar naj te to ne odvrne od tega, da bi trenirala gimnastiko, če si tega želiš. Bolj pomembno kot starost ali višina je to, da v športu uživaš in da z veseljem hodiš na treninge. To ali boš na koncu profesionalna športnica na elitni ravni pa je odvisno od mnogo dejavnikov, na nekatere tudi nimaš vpliva, zato se mi vsekakor zdi pomembno, da si za treniranje izbereš šport, ki te bo veselil, četudi v njem ne boš nadaljevala profesionalno.
Lep pozdrav,
Jure Rugani, prof. športne vzgoje