imam vprasanje glede vpisa na ekonomsko solo suaš.
Trenutno hodim na Gimnazijo Moste, vendar imam pri nekaterih pouku tezave. Lansko leto mi ni uspelo, zato sprasujem, kako poteka vpis na to solo in ali obstaja monost, da se vpisem od naslednjega leta, bom v tretjem letniku. In kaj, ce tudi letos ne uspem, se lahko vseeno vpisem na to solo.
• Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Glede na to, da si trenutno vpisana na gimnazijski program, se lahko na SUAŠ (katerikoli program) vpišeš tudi, če ti letos ne uspe zaključiti letnika. Vsi trije programi, ki jih ponuja SUAŠ, so namreč ovrednoteni z nekoliko nižjo stopnjo izobrazbe, kot je gimnazija. Kako bi potekal prehod, pa je najboljše, da se pozanimaš kar pri njihovi šolski svetovalni službi. Tam ti bodo najlažje povedali, s katerim letnikom bi lahko začela izobraževanje in katere obveznosti bi morala do takrat še opraviti. Za več informacij se lahko obrneš tudi na šolsko svetovalno službo na svoji gimnaziji, kjer te bodo zagotovo znali usmeriti naprej.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije