Pozdravljeni,
ušeč mi je punca katere oče je bratranec od moje mame ali bi se najina zveza lahko izšla?
kr
kr_ena_1
pa nismo mi tuki vedeževauci, da bi ti šlogal al bosta skupi al ne, heh
če te pa zanima, al bi bla vajina zveza "legit", je pa odgovor JA, kljub temu, da sta si ta mrzla/mala bratranec in sestrična
Uredništvo
Anja Jularić

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Tvoje vprašanje razumem na način, da te skrbi, če sta s punco, ki ti je všeč, sorodstveno preveč blizu, da bi lahko bila v zvezi. Popravi me, če je tvoja dilema kje drugje.
Kot si sam ugotovil, sta s punco v oddaljenem sorodstvu. Torej, če sta vajina starša bratranca sta vidva bratranca v četrtem kolenu, kar je precej oddaljeno. To pomeni, da bi bila genetsko in tudi seveda pravno vajina zveza okej. Kaj to pomeni za vsakega od vaju pa je drugo vprašanje. Je to nekaj ob čemer vama je neprijetno, se o tem lahko pogovarjata, vaju morda skrbi morebiten odziv staršev...če želiš, lahko poveš še kaj o tem.
Želim vama prijetna druženja in brezskrben vstop v poletje.
Anja Jularić, mag. psihologije