ali je vredu ce ze zdaj postanes gej
• Bo
Bond007
V resnici je vseeno. Druge stvari so bolj pomembne; da si dober človek, ki ne škodi sebi in drugim, da aktivno in brezskrbno preživljaš svoj čas in da navezuješ kvalitetna prijateljstva.
Ker bralci ne vidimo tvoje starosti, lahko vsaj sklepam, da gre za osnovnošolsko obdobje - v tem primeru bi te rad opozoril, da gre v tej starosti skoraj praviloma za prehodno fazo kot naraven proces odraščanja, med katerim se oblikuje tvoja identiteta in raziskuješ nova zanimanja. Se pravi letos te vleče v eno smer, drugo leto bo že čisto drugače. Absolutno odsvetujem preveliko poglabljanje v ekstreme, saj si šele na startu življenjske poti in zelo daleč od cilja, ne skreni na stranpoti kompleksnih oznak, kvazi definicij in iskanja nekakšnih radikalnih pripadnosti, ker to v tem trenutku tvojega življenja res ni pomembno in TI BO ŽAL vsega zapravljenega časa - uživaj v obdobju, trenutku, vse mine, imej se čim lepše in z ljudmi, ki te imajo radi. Kakorkoli že, ni konec sveta.
Poleg vsega izrečenega pa se hkrati še zaščiti pred nepremišljenimi javnimi izjavami, da ne boš zaradi kakšnih nepotrebnih govoric, ki se nikogar ne tičejo, trpel v slabi družbi. Upam, da se razumemo. Good luck!
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Živjo,
spolno usmerjenost ljudje običajno začnemo odkrivati, ko teme spolnosti in romatičnih odnosov postanejo aktualne, torej nekje v zgodnjem najstništvu. Ker pa je lahko spolna usmerjenost zelo fluidna, lahko osebe spoznajo, da jih privlači določen spol tudi kasneje. Nekateri imajo tudi spomine, ki segajo bolj zgodaj v otroštvo, ko so opazili, da so jim zanimive in privlačne osebe istega spola.
Obenem se mi zdi pomembno poudariti, da osebe ne "postanejo" geji, lezbijke, biseksualne itd., temveč je to nekaj, kar vsak pri sebi sproti spoznava in odkriva.
Lep pozdrav,
Eva Margon Baloh. mag. prof. socialne pedagogike
svetovalnica Legebitra