Ali je samo meni neprijetno ko se šlatam po glavici
• Bo
Bond007
Vsem je neprijetno. To je občutljiva površina in je treba ravnati previdno.
Je pa res da enim ljudem bolečina paše, jih vzburja - takemu tipu ljudi se reče mazohisti.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
veseli me, da si se nam odločil zaupati svojo dilemo. Iz tvojega sporočila sklepam, da govoriš o glavici penisa, ki je njegov zelo občutljiv del. Nekaterim osebam ravno zaradi tega dotikanje in božanje tega predela predstavlja velik užitek. To pa ne velja za vse. Zaradi njene občutljivosti je lahko posvečanje glavici penisa tudi nekoliko neprijetno. S tem pa ni nič narobe. Ljudje smo si zelo različni v tem kaj nam ustreza in predstavlja ugodje. Če se ta težava pojavlja pri samozadovoljevanju se poskusi zadovoljevati na načine, ki ustrezajo tebi in morda vanje ne vključuj glavice. Pomaga pa ti lahko tudi dodajanje sline ali lubrikanta.
Predlagam pa, da si odgovoriš na vprašanje ali dotikanje glavice zate le neprijetno ali pa ti morda predstavlja bolečino. V kolikor ti dotikanje glavice in drugih predelov penisa predstavlja bolečino, pekoč občutek ali je resnično neprijetno ti predlagam, da se o tem posvetuješ s svojim osebnim zdravnikom oziroma zdravnico.
Upam, da sem odgovorila na tvoje vprašanje. V kolikor te še kaj zanima ali pa sem kaj razumela narobe te povabim, da nam ponovno pišeš.
Lepo bodi,
Nina Šajt Duh, dipl. psihologinja (UN)