Pozdravljeni!
Stara sem 12 let in včeraj sem imela prvi spolni odnos.mislim da so me starši slišali in me zelo skrbi kako naj jim povem .fant je spal pri meni a oni nevejo
• 12
123
Naredi kak test za vsak slučaj
• ii
iinnnnnn
Brooo 12 si stara pa si seksala. Pa ti nisi normal.
• čl
človek
Zakaj bi sexala pr 12. Tf
• Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Draga deklica!
Praviš, da si imela prvi spolni odnos, stara si 12 let,  pri tem te pa najbolj skrbi, kako to povedati staršem, ker misliš, da so to dogajanje slišali. Če te prav razumem, so starši vedeli, da je fant spal pri tebi.
Zanimivo je, kaj je pri tem tvoja največja skrb. Če so starši vedeli, da je fant spal pri tebi in če so slišali, kaj se je dogajalo, ti misliš, da so slišali, tako ali tako vedo, kaj se je zgodilo.
Še bolj pa je zanimivo, da se ne sprašuješ, da si stara 12 let in da je zdaleč prezgodaj za začetek spolnih odnosov. Pri teh letih je vprašanje, ali si že telesno dovolj zrela za začetek spolnih odnosov, da ne omenjam nujne čustvene, osebne in še kakšne druge zrelosti za kvalitetno in odgovorno spolnost. Prezgodnji spolni odnosi lahko tudi privedejo do daljnosežnih negativnih posledic.
Opozoriti pa te še moram na zadržek, o katerem ne razmišljaš, je pa zelo pomemben, se pa tudi nanaša na tvojo starost. Stara si 12 let, do dopolnjenega 15. leta starosti pa spolnost v kakršnikoli obliki ni dovoljena. Fant je storil kaznivo dejanje spolne zlorabe otroka do 15. leta starosti in s tem dejanjem kazensko odgovarja.
Brane But, univ. dipl. psiholog
• Ho
HopeGirl
Živijo, tudi jaz sem stara  12 let, pa mi ni niti na misel ni prišlo, da bi imela sex pri teh letih.Po mojem mnenju je to veliko prezgodaj, ker telo pri toliki starosti spolh še nima potrebe po tem. Tako ti bom rekla: te razumem, da si hotela narediti nekaj kar delajo starejši. Ampak prosim ne delaj več tega.
Lep večer ti želim ????