Pozdravljeni!
Imam en manjši problemček, saj si želim spremeniti svojo frizuro, a mi fant "ne dovoli". Razumem ga, saj tudi meni ne bi bilo všeč na njem če bi si npr. naredil kaj drugega, ker mi je takšen všeč. Ampak jaz si res želim nove frizure ... kako mu naj povem?
• Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Znašla si se v situaciji, ki ni tako redka :) V razmerjih večkrat pride do nesoglasij glede izgleda - pa naj bo to frizura, uhani, piercingi, tatuji ali pa oblačila.
Dejstvo je, da smo si vsi različni in imamo radi vsaj nekoliko različne stile - in to je OK. Tega se morata zavedati oba - tako ti, kot tudi tvoj fant. Zelo lepo je, da izražaš tudi razumevanje do njega in se znaš postaviti v njegove čevlje. Vseeno pa ni v redu, da nekdo nekaj takega izrecno "prepove" drugi osebi. Navadno to vzbudi samo še večji upor in slabo voljo.
Me pa zanima: bi bila ta sprememba frizura na tebi res drastična in ogromna? Tako, da bi izgledala popolnoma drugače? Če ne, je lahko to izhodišče za pogovor, da ga malo "pomiriš" s tem, da boš z novo frizuro to še vedno ti itd. Bi ti mogoče bilo okej tudi, da ga vključiš v izbiro nove frizure - npr. si izbereš 2 ali 3 stile, ki so ti všeč, pa tudi njega vprašaš za mnenje?
Seveda je končna odločitev vseeno tvoja, ti imaš zadnjo besedo glede tega, kaj boš naredila s svojimi lasmi, vseeno pa popolnoma ignorirati ljubljene osebe glede tovrstnih zadev tudi ni najbolj v redu. Pogovor je ključen, zdravo razmerje temelji na dobri komunikaciji, zato je tudi dobro, da svoje želje po spremembah izražamo na korekten, prijazen način, pri čemer smo seveda iskreni.
Seveda pa je veliko odvisno tudi od tega, kako se odziva in komunicira tvoj fant :)
Patrik Senica, mag. psihologije