lep pozdrav!
Opravila sem 4letno zdravstveno šolo ampak ugotovila , da me to ne zanima kaj preveč...zato sem želela vprašati če bi zdaj lahko šla delati tečaje za frizerstvo in kje v Sloveniji jih imamo ter seveda koliko stanejo?
hvala lp.
Uredništvo
Polona Kunstelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
se ti iskreno opravičujem, da si čakala dlje časa na moj odgovor. Predlagam, da pokličeš na bližnje šole, ki izvajajo izobraževalni program za frizerja. Ker ne vem iz katere regije si, predlagam, da v brskalnik odtipkaš frizerska šola/frizerski tečaj in boš na podlagi lastne situacije (kraj bivanja) našla zate primerno šolo/tečaj.
Pogumno pokliči na šolo, vsaki šoli je v interesu, da pridobi kandidata za izobraževanje, kar pomeni, da se z osebami tudi dogovorijo o zanje čim bolj prijazni obliki plačila (obročno plačevanje). Predlagam tudi, da obiščeš svetovalna središča na bližnji Ljudski univerzi, saj ti lahko svetovalke pomagajo najti zate čim bolj primerno obliko izobraževanja oziroma izobraževalnega programa.
Pomembno je, da si v razreševanju situacije, čim bolj aktivna v iskanju informacij.
Kar pogumno.
Želim ti, da bi našla zate čim bolj ustrezne informacije.
Polona Kunstelj, univ. dipl. socialna pedagoginja