Zivjo,
a ma kdo kakrsna koli mnenja/izkusnje/nasvete o friends with benifits?
Po tem ko sem se razsla s fantom sm po nekem cajtu zacela razmislat o tej moznosti in se mi zdi dost smiselno kr ni kompliciranih custev in pricakovanj ampak je sam prijateljstvo s tu pa tam ksnim seksom.
Sm mela enga prijatelja v mislih sam je zavrnil ponudbo zaradi osebnih razlogov, toda bom itk spoznala nove ljudi v prihodnosti tkoda me ideja o tem se zmeraj pritegne
• Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Živjo,
Iz tvojega zapisa sem dobila občutek, da si po razhodu ugotovila, da ti trenutno morda bolj ustreza nekaj manj obvezujočega kot nova zveza. To se mi zdi čisto normalno :) Vedno pogosteje slišimo, da si ljudje želijo in iščejo bližino, spolnost in druženje brez partnerskih pričakovanj. Zanima pa me, ali si pripravljena na nekaj novega, ali morda še vedno predeluješ razhod?
Hkrati pa te želim opozoriti, da čustev ni mogoče vedno vnaprej izključiti. Tudi če se dva na začetku strinjata, da gre samo za seks in prijateljstvo, se lahko pri enem ali obeh sčasoma razvijejo globlja čustva in/ali druga pričakovanja. Si se morda že vprašala, kako bi se počutila, če bi ta oseba istočasno hodila na zmenke z drugimi? Ali pa, kaj bi naredila, če bi se zaljubila (ti ali on)?
V primeru, da se odločiš za FWB, te spodbujam, da sta oba transparentna s pričakovanji, čustvenim doživljanjem in pomisleki.
Tu smo, če se bo porodil še kakšen razmislek :)
Lepo bodi
Cita Jenko, mag. psihologije
• li
lilija
hejjj girlyy cist te razumem ampk bi ti rekla da ne mislt da nebo nic custeu ja lah da nebojo ampk tko skor zihr bojo na konc neka custva js sm se to enkrt sla nekak ampk girl ne si tega delat kr je blo pol grozn k se je on z neko drugo babo zalizu in pac ja lej odvisno kaka oseba si ti ce ves da se zih nebos navezala pol okej pa tut nasploh delu kar ti pase sam js ti mocno odsvetujem