Najbolsi frend ki sva bla najbolsa frenda vec ko 8 let mi je pravkar sam napisal da noce bit vec moj frend kak ljudje resujejo frend brejkupe nemorem
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
opisuješ, da je tvoj dolgoletni prijatelj nenadoma in brez pojasnila prekinil vajino prijateljstvo ter da ne veš povsem, kako se spopasti s trenutnimi občutki, ki spominjajo na razhod.
Žal mi je, da te je prijatelj, ki je že toliko časa del tvojega življenja, na ta način prizadel. Lahko si predstavljam, da je še posebej težko, ker z njegove strani nisi dobila nobenega pojasnila ali razlage, zakaj prekinja vajin odnos. Morda ti sedaj, zaradi želje po jasnosti in razumevanju, misli švigajo od enega možnega scenarija do drugega in razloge za njegovo odločitev iščeš v sebi. Morda se sprašuješ, ali si naredila kaj narobe, ali nisi bila dovolj dobra prijateljica ... Če to drži, bi te rada spodbudila, da za prijateljevo odločitev ne kriviš sebe. Morda lahko razmisliš, ali je bil tvoj prijatelj v zadnjem času bolj kot običajno razdražljiv, slabe volje, otožen ali v stiski. Včasih ljudje, kadar smo v stiski, svojo žalost, jezo, nezadovoljstvo ali frustracije nezavedno preusmerimo prav na tiste, ki so nam najbližje. Morda je bilo prijateljevo sporočilo tudi njegov način, da izrazi svojo stisko ali da od tebe dobi pozornost in bližino. Da pa ne bi ostajali ujeti v razmišljanju o vseh možnih razlogih za njegovo ravnanje, bi ti predlagala, da razmisliš o možnosti, da s prijateljem načneš iskren pogovor. Lahko ga prosiš, naj ti, če zmore, pojasni svojo odločitev, da prekine vajino prijateljstvo. Obenem mu lahko iskreno poveš, da se ob misli, da ne bosta več prijatelja, počutiš žalostno. Na ta način boš, če bo pripravljen deliti iskren odgovor, morda dobila pojasnilo, ki bo v tvoje, verjamem, da trenutno precej zmedene občutke, vneslo nekaj jasnosti.
Vesela bom tvojega odgovora, če se s prijateljem uspeta pogovoriti.
Želim ti vse dobro,
Urška Otrin, mag. psihologijeCitiraj