Zdravo,
Stara sem 13 let in trenutno se počutim res slabo v svojem telesu. Že od majhnih nog me ljudje neprestano izzivajo z mojo govorno napako da podrezujem r...ko sem bila 1. Razred je učiteljica priporočila mojemu atiju da naj hodim logopedu. Moj ati se pri tem ni strinjal ampak me je potem vseeno tja peljal. Ko sma z atijem prišla logopedu logopedinja sploh ni začela reševati problema z podrezovanjem ampak mi je dala sestavljati kocke kot da sem nora. In takrat je ati rekel da to nima smisla in da me ne bo vozil logopedu. Ati me je vedno popravljal naj bolj počasi govorim skozi vsa leta da bom manj podrezovala. Sčasoma se je moja  napaka za odtenek poboljšala ampak še vedno se je slišalo. Celo osnovno do sedaj me ljudje vedno izzivajo z mojo govorno napako. Vedno najdejo to kot žalitev proti meni. Res si želim delati v medijih in me je strah kako bo. Vem da me to ne bo preveč oviralo saj spet to ni tako velika napaka ampak mi je že zaradi same sebe težko. In danes mi je prikipelo ne tako zaradi drugih ampak ker se sama ne počutim uredu bi se res rada naučila. Moja mami enako podrezuje kot jaz. Zanima me če obstaja način da bi se jaz tega naucila. Vem da se ne smem spreminjati za druge ampak vseeno se bi počutila bolje. Upam da res obstaja in da ni že prepozno. Hvala če boste odgovorili, lp
(Se opravičujem za napake)
• Uredništvo
Jasna Verčko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
verjamem, da ti je zaradi odnosa drugih ljudi do tvoje govorne napake lahko zelo hudo. Nikakor pa ne smeš misliti, da je s teboj karkoli narobe zaradi tega. Ljudje smo si različni in nihče te ne bi smel kriviti za tvoje lastnosti ali pa se iz njih norčevati.
Ker si napisala, da si želiš govorno napako izboljšati, predlagam, da se obrneš na logopeda in na pregledu povprašaš, kakšne so možnosti, da se slednje znebiš. Sama sem po poklicu psihologinja in žal nimam logopedskega znanja, da bi ti na to lahko odgovorila. Verjamem pa, da se s strokovno pomočjo in ustrezno vajo da marsikaj izboljšati. Pišeš o slabi izkušnji na prvem pregledu. Sestavljanje kock ne pomeni, da logoped misli, da si neumna ali nora. Tako kot psihologi imajo tudi logopedi svoj način dela in vzpostavljanja stika, za katerega pa verjamem, da bo sedaj, ko si stara 13, drugačen kot takrat, ko si bila stara 6. Najbolje je, da staršem pojasniš, kako se počutiš in izraziš željo, da bi spet obiskala logopeda. Potem pa naj nekdo od staršev pokliče k logopedu in vpraša, kaj potrebuješ, da prideš na obravnavo.
Menim, da zaradi govorne napake ne bi smela obupati nad željo postati po poklicu to, kar si želiš. Še naprej sledi svojim zastavljenim ciljem in se ne oziraj na mnenje drugih, sploh če le-ti niso dobronamerni. Zbadanja in norčevanja pa je žal med vrstniki veliko in pomembno je, da ohraniš pozitivno samopodobo kljub temu, da ti kdaj kdo od njih očita govorno napako. Si edinstvena in čudovita oseba.
Držim pesti, da se situacija čim prej izboljša!
Jasna Verčko, mag. psihologije