Dober dan,
par dni nazaj sem nasla France Preseren licej v Trstu in ne najdem veliko informacij online. Zanima me ce moras imeti veliko predznanja italjanscine? kaksne so omejitve? ali je tezje kod gimnazija? se lahko vpises takoj po osnovni soli?
hvala :)
Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Državni znanstveni licej Franceta Prešerna se izvaja v slovenskem jeziku. Poleg slovenščine se poučujejo še drugi tuji jeziki, med njimi italijanščina. Na voljo imaš 4 gimnazijske programe: klasična, znanstvena - uporabne znanosti, znanstvena - matematično fizikalna in jezikovna gimnazija.
Če je težja, ti težko povem, je pa sigurno nekoliko drugačna. Šolanje tukaj traja 5 let, medtem ko je pri nas gimnazija 4 leta.
Po mojih podatkih nima nekih omejitev za vpis, bi pa predlagala, da se pozanimaš pri njih - lahko jim pošlješ e-mail.
Morda pa ti poda odgovor še kdo, ki je to šolo obiskoval :).
Vse dobro ti želim.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike