Vsak dan ko grem na kombi me moja prijateljica fotografira in pošlje na snapchat. Če bi bila fotografija vsaj nekako vredu ampak ni. Slika me čez najbolj čudne filtre v najbilj čudnih položajih. To mi je zelo neprijetno in tudi če ji to povem reče da lahko fotografira kjer želi. Prosim pomagajte. Ali samo jaz delam dramo?
P.s: moja BFF je tudi povedala da čez mene v razredu letijo grdi komentarji,mnenja in da ima marsikdo kaj povedati o mojem obnašanju (za svoja leta nisem preveč otročja npr. ne zanima me snapchat, prioriteta mi je izobrazba in poklicna pot v prihodnosti)
Uredništvo
Mija Repenšek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Zelo mi je žal, da se ti to dogaja. Vsekakor bi morala najboljša prijateljica upoštevati tvoje želje, še posebej če si medsebojno zaupata, kar je naloga BFF-jevk. S fotografiranjem posega v tvojo intimo in ni ok, da le te fotografije objavlja, še posebej če se s tem ne strinjaš. Vprašanje je, s kakšnim namenom le to počne, sej bi lahko ugibali, da se s fotografijami posredno tudi norčuje in pridobiva pozornost drugih preko objavljanja.
Ponovno se pogovori z njo in jo prosi, da naj tega ne počne, saj ti ni prijetno in ne želiš biti tarča posmeha, še posebej pa ne preko fotografij, ki jih izdela tvoja najboljša prijateljica. Če te spoštuje, bo tudi to prošnjo razumela in upoštevala.
V kolikor ne bo želela prenehati s fotografiranjem in deljenjem, pa je prav da le to poveš odrasli osebi, saj bi moralo biti okolje šole in tudi prevoza do šole prijetno in varno za vse učence.
https://zakonodaja.com/zakon/kz-1/138-clen-neupraviceno-slikovno-snemanje
Vse dobro!
Mija Repenšek, mag. zakonskih in družinskih študij, psihoterapevtka stažistka