Si lahko 18 letni fant pošilja razgaljene fotografije s 17 letnico ali je to otroška pornografija? Kdaj je otroška pornografija, če razpošilja naprej svojim prijateljem? Kaj sploh je definicija razpošiljanja? V Ameriki je veliko takih primerov ko je 18 letnik označen kot spolni prestopnik in lahko celo v zapor gre ker si je pošiljal take fotografije s svojo 17 letno punco.
• Uredništvo
Zdenka Jan

Odgovor svetovalke:
Le zakaj bi pošiljal naokrog fotografije svojega razgaljenega dekleta? Kakšen motiv bi imel?
Seveda bi bilo kaznivo, če bi to počel brez njenega dovoljenje...ne glede na vsebino in njena leta.
Ko govorimo o ...posnetkih spolnih zlorab otrok«, «, ki natančneje opisuje tovrstno vsebino, je kaznivo:
vsakršno prikazovanje otroka oziroma mladoletne osebe ( starost do 18 let), ki je udeležen v spolnih dejavnostih oziroma vsakršno prikazovanje otrokovih spolnih organov, telesa, za spolne namene. Tako se v Sloveniji kaznuje vsakršno prikazovanje, izdelava, posredovanje in posedovanje "otroške pornografije". Starostna meja otroka, do katere se prisotnost v takem gradivu še šteje za kaznivo, je osemnajst let.
Torej pazljivo s fotografijami.
Zdenka Jan, upokojena kriminalistična inšpektorica