Zdravo, jes mam povn k***c tega življenja. Bom probala na kratko povedat moj problem. Js mam fotra oz. Nevem ce ga mam ,v glavnem je itak bol problem k pa fotr. Stara bom 15 ampak js lahk prštejem na prste kolkrat je moj fotr bil ,vsaj fotru podoben. Odkar sem se rodila pije. V bistvu še ko je bla mama z mano noseča je skor umru od slinovke, pa je bil komi neki čez 30. Skratka, moj fotr ni nasilen do mene  pa do mame al brata ,vsaj fizično ne ampak do nekoga drugega. živimo pa v hiši z babico in dedkom in če malo po študiramo da je fotr star 50 babi pa dedi pa okol 70 in glede na to da je vsa posest še od starih staršev....no ja to je ta problem. Moj fotr pije ravn zarad konfliktov ki jih ma z starimi starši. In veliko kreganja ,dretja smo preživel.Najhujs je to da živi z nami še teta z posebnimi potrebami in lahko si predstavljate kako je to šele za njo ,ki ni človek z dobro psiho in dodobra razvitim umom. Skratka moj fotr je bil na zdravljenju za alko že 3. in glih pred tednom prišu domu. In kaj je blo? že pru dan se je nažru ko žval , mislim halo????. In da poudarim kok so zgledala ta zdravljenja. Ta prvič, se je držu okol 2-3 dni ubistvu natanko nevem kr sem bla zlo mala takrat. Ta drugič 1 teden, zej tretič pa še en j**en dan ne. Pa v teh dneh ko je bil normalen ko je domov prhaju sm šele vidla kakšn je ta človk brez promilov. Kok je moj fotr lahk supr fotr ampak ,zau mi spomini oz. že zdajšnja realnost prekriva to. Ubistvu se je dans spet skregu z babico kr ga je slišala po besedah da očitn ni glih trezn in ga je nadrla v smislu : a takle, mi pa smo bli veseli da bos koncno drugac, smo ti pomagal ti pa takle...itd.. in itak on nazaj svojo obrambo in smo mel ceu špetir. In pol je neki se raz**ku in klicu nazaj taj kjer se je zdravu da bo gor prisu na zaprtega pa take. Zej pa nevem kk bo jutr, ampak uglavnem tak je. Js sm pravzaorav da se vrnem nazaj na zdravljenje ze prej vedla da ne bo uspesno kr sm vidla ze med zdravljenjem flaso na kuhni mi je blo ze takoj jasno, bolel me je ampak itak nic nism mogla. Men je tk hudo js sam ko vidim happy druzine z cudovitimi fotri si sam zelim da bi moj tud bil tak. Ampak najbrz n'kol ne bo tak. Kok si želim da se sploh neb n'kol rodila , ampak ja je kar je pravjo ludje k vejo za to bot pozitivna mej voljo do lajfa, ma itak kko bos ko pa vsako malo veselje tkoj neki pokvar. Kaj naj storim? , no vem da prav veliko ne ampak ajde.
lp. N
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Nives!
Žal mi je, da se ti to dogaja in da te to posledično tako obremenjuje. Popolnoma razumem, da ti ni vseeno za očeta, vendar na žalost, drugi pri osebnih človekovih odločitvah po navadi nimamo dosti besede. Vsekakor pa imamo možnost vplivati in si prizadevati, da naredimo vse kar je v naši moči. Še posebej pereče je to, saj si želiš, da bi vaša družina funkcionirala in bi bili srečni. Pa tudi odgovornost staršev je, da poskrbijo za otroke, kar pa tvoj oče, v dneh opitosti ni zmožen.
Vprašanje je tudi zakaj oče pije. Napisala si, da zaradi konfliktov s starima staršema. Morda je v ozadju še kaj, ne vemo. Ena stvar, ki jo lahko narediš je, da se iskreno pogovoriš z mami. Da si povesta kaj o tem mislita vidve in skupaj naredita načrt kako pomagati očetu. Dobro je to, da je oče pripravljen hoditi na zdravljenje. Kar pomeni, da željo ima, na žalost pa potem ne zmore ostati trezen. To je nekaj kar lahko naredita skupaj z mamo za očeta.
Drugače pa predvsem ozavesti, da ni krivda na tebi. Tvoj oče je odrasel in se odloča samostojno. Če pa se bo ponovno podal na zdravljenje, pa mu lahko le stojite ob strani. Namesto njega žal ne moreš storiti nič.
Vse dobro ti želim.
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja