Rada bi vprašala kako je z online fitnes programi influencerev? So dobri se splača kupiti ker so plačljivi? Nekateri sodelujejo tudi z fizioterapevti ampak večinoma imajo samo te 3mesecne tečaje za licenco? Slišala sem kritike od učiteljev športe vzgoje da športni fax je veliko bolj resen od teh tečajev? In tudi to kritiko sem slišala da influence ji pogosto niso dovolj strokovni ampak samo projecirajo neke svoje nerešene osebne zgodbe v zvezi s postavo na svojo publiko? Samo najbrž je tako tudi pri učiteljih športne vzgoje, vsaj v določeni meri? Ali je to tako po mojem da učitelji imajo majhno plačo in zato ljudje ne želijo biti učitelji če pa imaš lepo postavo pa lahko privat na internetu zaslužiš večjo plačo in dandanes se šteje koliko denarja ima nekdo in ne toliko strokovno znanje?
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Draga " Quorious"
Zanimiva vprašanje si postavila in všeč mi je tvoj dvom tako v ene kot druge. Morda bom malo pristranski (upam da ne) , ker sem tudi sam učitelj športne vzgoje =).
Moje mnenje je, da so med "influencerji" tako dobri trenerji in strokovnjaki, kot tudi slabi, katerim glavni interes je samo zaslužek ali pa prepoznavnost.   Mislim, da je pri tem treba biti dovolj kritičen, da ne vzamemo vseh informacij, ki nam jih različni ljudje preko spleta posredujejo, kot absolutno resnico (potemtakem bi kmalu ugotovili, da je teh resnic skoraj toliko kot ljudi, ki jih govorijo).
Načeloma bi se strinjal, da na fakulteti za šport dobiš več in bolj kvalitetno znanje, kot na nekem hitrem tečaju in vsekakor ti športni faks da neke osnove, ki temeljijo na znanstvenih resnicah. Vendar pa to še ne pomeni, da so vsi trenerji, ki niso hodili na fakulteto slabši. Nasprotno, sem mnenja, da je nekdo, ki ga fitnes področje res zanima in se na tem področju neprestano izobražuje, lahko veliko boljši trener, kot pa učitelj športne vzgoje, ki ga to področje ne zanima in je morda od njegovega šolanje preteklo že kar nekaj časa (tudi nekatere znanstvene resnice se s časom spreminjajo).   Znanje je moč in samo tako, da se boš sama malo bolj podučila o področju fitnesa in vadb, boš lahko bolje presodila, kdo ima znanje in kdo "prodaja meglo". Viri naj ti bodo strokovne knjige, tudi tečaji priznanih organizacij in pa seveda splet, kjer pa je spet potrebno biti kritičen in previden.
Upam, da sem ti z odgovorom pomagal, žal pa ni tako črno-bel kot si si morda želela.
Srečno
Jure Rugani, univ. dipl. prof. športne vzgoje