S temi tečaji za prehranskega svetovalca ali osebnega trenerja kje se sploh lahko zaposliš? Zdravstvo? Moje mnenje da bolj ne ker hočejo diplomo ali pač? Fitness centri? Terme? S.p.?
• Uredništvo
Ana Boršič

Odgovor svetovalke:
Živijo,
tvoje vprašanje je zelo relevantno in pogosto zastavljeno. Res je, da se vloga formalne izobrazbe spreminja, vendar ostaja ključen dejavnik pri zaposlitvah v javnem sektorju.
V javnem zdravstvenem sistemu (bolnišnice, zdravstveni domovi) je diploma pogoj za zaposlitev. Razlog je v visoki odgovornosti teh poklicev, zato se zahteva tudi formalna potrditev znanja.
V zasebnem sektorju, kjer sodijo fitnes centri, športne ustanove in wellness industrija, je situacija drugačna. Tečaji so tukaj pogosto dovolj, saj delodajalci iščejo predvsem praktične kompetence in prilagodljivost. Pogosta oblika sodelovanja pa je pogodbeno delo ali s.p., redkeje zaposlitev za nedoločen čas.
Samostojna pot (odprtje s.p.) je za mnoge najbolj realna opcija, če imaš opravljene tečaje. Tako lahko nudiš individualno svetovanje, online programe, sodeluješ s fitnes centri, športnimi klubi ali podjetji v sklopu promocije zdravja. Pomembno je, da se zaveš omejitev – brez diplome ne smeš nuditi klinične prehrane, temveč zgolj svetovanje za zdravo populacijo.
Kombinacija diplome in dodatnih tečajev pa vsekakor odpira več vrat in povečuje možnosti za zaposlitev tako v javnem kot zasebnem sektorju.
Ana Boršič, mag. prof. pedagogike
• Vk
Vkik
Vem za eno ki ima fakulteto iz čiste neke x smeri in ta tečaj in ima svojo firmo za prehransko svetovanje in zaposluje ljudi ki imajo diplomo iz prehrane. Kako je to mogoče? In hodi predavat v razna podjetja o zdravi prehrani. Tudi ljudem z zdavstvenimi težavami svetuje o prehrani. Seveda najprej želi da opravijo pregled pri zdravniku. Tudi za enega vem ki ima samo ta tečaj in je šel celo na rdeči križ in gasilski dom predavat o zdravi prehrani. Kako je to možno? Imajo ti tečaji večjo vrednost potem?
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljen,
med našimi svetovalci trenutno žal nimamo nekoga, ki bi ti znal bolje odgovoriti na vprašanje. Najbolje, da jih direktno povprašaš in ti bodo verjetno znali povedati.
Hvala za razumevanje
Uredništvo