ojlaaa
gajs mam en problemcek:
moj crush je biu z eno mojo prjatlco pou leta in pole jo je pustu in se zcnu druzit z mano in ker mi je zaupu da sta se s to punco pac lizala in ona je sedela na njem in ker mi je on vsec sm si js to predstavljala ku bi js to delala z nim in pole en dan zvem da so spet skupi js sm jokala meni se je podru svet????????zdej pa nevem js bi se z nim lizala in use bi z nim samo on ma punco... js bi se samo z nekom lizala pa nevem ku prist do tega... mi lahko gko pove kako????
Uredništvo
Urška Otrin

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
opisuješ, da se je tvoja simpatija po razhodu s punco začela družiti s tabo, ti pa si si ob tem začela predstavljati, kako bi bilo, če bi bila ti na njenem mestu. Kasneje si izvedela, da sta spet skupaj, kar te je zelo prizadelo. Omenjaš, da si jokala in da si imela občutek, kot da se ti je podrl svet.
Žal mi je, da se tako počutiš. Zdi se, da ti je fant res zelo všeč in da si v določenem trenutku začutila upanje, da bi lahko poglobila vajin prijateljski odnos. Menim, da razočaranje, ki si ga občutila ob novici, da sta fant in njegova (takrat bivša) punca spet par, ni izviralo zgolj iz želje po poljubljanju, temveč tudi iz simpatije in čustev, ki jih gojiš do tega fanta. Ko nam je nekdo všeč in dobimo občutek, da se med nami nekaj plete, se lahko zelo hitro navežemo in začnemo upati. Ko se potem stvari razpletejo drugače, kot smo si želeli, je občutek izgube in razočaranja lahko zelo močan.
Razumljivo je, da si želiš bližine, dotika in poljubov. To je povsem naraven del odraščanja, radovednosti in raziskovanja odnosov. Hkrati pa se mi zdi pomembno, da premisliš, ali si v tem trenutku res želiš »samo nekoga za poljub« ali pa v resnici skušaš omiliti bolečino in razočaranje, ki ju je povzročila situacija. Morda ni najboljši način, da poskušaš pozabiti na to, kar se je zgodilo, tako da bi se čim prej zapletla z nekom drugim samo zato, da bi nekaj doživela ali si dokazala, da zmoreš. Poljub je lahko lep, če se zgodi z nekom, ob katerem se počutiš varno in spoštovano ter si naklonjenost vzajemno delita.
Verjamem, da se ti mudi. Odraščanje je obdobje, ko nas preplavljajo radovednost, želja po izkušnjah in pogosto tudi primerjanje z drugimi. Včasih imamo občutek, da moramo določene stvari doživeti čim prej. A želim ti položiti na srce, da bo za vse to še čas. Ničesar ne zamujaš. Prava izkušnja z nekom, ki ti bo naklonjen in ob katerem se boš počutila dobro, bo veliko lepša kot nekaj, kar bi se zgodilo iz naglice ali bolečine.
Vesela bom, če se mi še oglasiš. :)
Lepo bodi,
Urška Otrin, mag. psihologije