Zdravo,
ok moja družina ni poor, lahk celo rečem da mamo veliik več kot drugi. Ampak zdej smo kupl hišo in smo veliko (pač neki) denarja za njo zapravl da smo jo zrihtal. Do zdej ne to ni skrbel. Ampak bomo šli decembra v šolo v naravi, in je strošek več kot 4000 evrov. Strah me je, da ne bomo zmogli. Slabo vest mam. Zdej sem se odločila da jima bom prihranla delo in bom z vsem varčevala. Kaj naj naredim?
• CŠOD
CŠOD
hočš rečt 400EUR? ker 4000 je pa res mal velik za šolo u naravi, razen če greste u Australijo, hehe....
• Uredništvo
Kiara Katarina Florjanič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Najprej bi te rada pohvalila, da si se odločila pisati in deliti svoje skrbi. Če te prav razumem, te je strah, da bi bilo tvojim staršem težko plačati šolo v naravi, ker so veliko denarja porabili za novo hišo. Tvoja skrb je povsem razumljiva in kaže, da si sočutna in pozorna do svojih staršev.
Pomembno pa je, da veš, da za finance v družini niso odgovorni otroci, ampak starši. Oni poskrbijo, da je vse, kar družina potrebuje, urejeno. Najbolje bi bilo, da se s starši odkrito pogovoriš o tem, kar te skrbi. Verjamem, da ti bodo znali razložiti, kakšno je stanje z denarjem in ali jim plačilo šole v naravi predstavlja težavo.
Lepo je, da želiš pomagati in pokazati odgovornost z varčevanjem. To lahko narediš na preprost način, na primer tako, da paziš, da ne zapravljaš po nepotrebnem ali se odpoveš kakšni manjši stvari, ki ti ni tako pomembna. Če si kdaj želiš kaj dražjega, se lahko s starši skupaj pogovorite, ali je pravi trenutek za to in ali bi jim to povzročilo dodatne skrbi.
Pomembno pa je, da se s tem ne obremenjuješ ves čas in da ne čutiš krivde. Tvoji starši bodo že poskrbeli, da bo vse tako, kot mora biti. Ti pa si dovoli biti otrok in se veseli šole v naravi.
Če te bo še kaj skrbelo ali boš želela še kaj vprašati, mi lahko vedno pišeš.
Lep pozdrav,
Kiara Katarina Florjanič, dipl. psihologinja (UN)