Kje se sploh lahko zaposliš, če imaš misliš na teološko fakulteto, resno me zanima? Bolj nikjer?
MK
MKM
Hey,
tudi jaz razmišljam o vpisu na dvopredmetno teološko smer.
Zaposliš se lahko kot (povzeto po študijskem programo TEOF: https://www.teof.uni-lj.si/studij/studijski-programi/univerzitetni-studijski-program-prve-stopnje-teoloski-in-religijski-studiji):
pastoralni referenti (prevzemanje določenih nalog pri manjših verskih prireditvah; pomočnik v župnijski ali dekanijski pisarni) na področju verske dejavnosti in cerkvenih služb (dela na področju oznanjevanja evangelija, opravljanje administrativnih dejavnosti, sodelovanje v organih verskih skupnosti) na področju karitativne in socialno-varstvene dejavnosti na področju kulturne dejavnosti (vodenje kulturnih dejavnosti, delo v arhivih, dokumentalistika, knjižničarstvo (informator, izposoja), upravljanje kulturne dediščine) na področju javne uprave in političnih dejavnosti (delo v političnih strankah) na področju medijev (poročevalci, moderatorji, napovedovalci) na področju založništva (uredniki, pomočniki urednikov) na področju menedžmenta (stiki z javnostjo, turizem, organizacija kulturnih in drugih dogodkov, delo na razvoju kadrov)Ali pa preprosto kot katehet (veroučitelj) v župniji :)
Lepo bodi.
12
123-321
V politiki!
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Zdravo,
hvala za tvoje vprašanje – in super, da te tako resno zanima planiranje zaposlitve po študiju.
Možnosti po končanem študiju v resnici ni tako malo, kot se morda zdi na prvi pogled. Zaposliš se lahko na različnih področjih, odvisno pa je predvsem od tega, katero smer izbereš (npr. dodiplomski ali magistrski študij, smer teologija, človek in medosebni odnosi, zakonski in družinski študij ipd.).
Diplomanti Teološke fakultete delajo na različnih področjih in v različnih javnih ter privatnih sektorjih (šolstvo, nevladne organizacije, založništvo, mediji, javni upravi, na področju socialne ali duhovne oskrbe ipd.), zato je res ključno, da razmisliš katera študijska smer te zanima.
Če te študij res zanima, ti priporočam, da si ogledaš njihovo spletno stran TUKAJ, kjer so opisane vse smeri in programi. Lahko se tudi obrneš neposredno na njihov referat – to je služba za študente, ki ti lahko natančno pove vse, kar te zanima referat@teof.uni-lj.si.
Če pa razmišljaš o tem, kaj bi bila zate prava izbira, se lahko pogovoriš tudi s kariernim svetovalcem TUKAJ na fakulteti ali pa uporabiš brezplačno karierno svetovanje prek portala POPR TUKAJ. Tam najdeš veliko informacij in se lahko prijaviš na pogovor, kjer ti pomagajo razjasniti tvoje dileme.
Če imaš še kakšno vprašanje, kar pogumno napiši. Vesela bom, če ti lahko še kako pomagam. In ne pozabi izbira študija za katerega se odločiš zdaj, še ne determinira (določa) kje se zaposliš v prvi službi.
Vse dobro ti želim,
Živa Leben, mag. zakon. in druž. štud.
Hi
Hija
Se lahko zaposliš kot terapevt s teološko ali bolj ne?
Uredništvo
Dijana Kožar Tratnik
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Trenutno bolj ne. Za terapevta moraš po končanem študiju še posebej narediti specializacijo iz psihoterapije (na Teološki fakulteti npr. Zakonska in družinska terapija).
Lep pozdrav.
Dijana Kožar Tratnik, univ. dipl. socialna pedagoginja
Uredništvo
Živa Leben
Odgovor svetovalke:
Zdravo,
Hvala za tvoje vprašanje. Trenutno je tako, da je poklic psihoterapevta v Sloveniji še nereguliran, a zakon, ki bo to uredil, je že v pripravi. Razvidno iz trenutnega predloga zakona bo za delo psihoterapevta potrebno imeti zaključen magistrski študij psihoterapije oz. drugih humanističnih magistrskih študijev, ki jih predlog prepoznava kot ‘primerne’. Poleg magistrskega študija pa bo potrebno zaključiti tudi drugo daljše psihoterapevtsko usposabljanje s prakso in supervizijo, imenovano specializacija.
Zgolj zaključen dodiplomski ali magistrski študij, na Teološki fakulteti ali katerikoli drugi fakulteti, sam po sebi še ne zadostuje, lahko pa je dobra osnova, če se kasneje vključiš v psihoterapevtsko specialistično izobraževanje (npr. za zakonskega in družinskega terapevta).
Za konkretne informacije ti priporočam, da pogledaš spletno stran Teološke fakultete in se obrneš na njihov referat ali na karierne svetovalce. Oni ti bodo najlažje razložili, katere poti so trenutno možne. Prav tako pa lahko spremljaš novosti na področju ureditve zakona o Psihoterapevtski dejavnosti. Upam, da ti te smernice pridejo prav.
Vse dobro ti želim,
Živa Leben, mag. zakon. in druž. štud.