Pozdrav,
že od osnovne šole imam željo da bi šel študirat farmacijo.
Končujem gimnazijo, vendr dvomim, da bom dosegel zadostno število točk za vpis.
Zanima me katera šola je najbolj podobna farmaciji in da bi se nanjo lahko vpisal tudi z manjšim številom točk ter da bi bilo tudi po končanem študiju delo podobno.
Hvala za odgovor.
• Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Lep pozdrav,
farmacija je žal res precej točkovno zahtevna, zato je vpis pogosto težji.
Če ti zmanjka točk, lahko razmisliš o sorodnih smereh, kot so kemija, biokemija, biotehnologija ali laboratorijska biomedicina. Vse so povezane z naravoslovjem, laboratorijskim delom in tudi s farmacevtsko industrijo, le da ne omogočajo dela v lekarni kot magister farmacije. Na spletnih straneh fakultet, ki te programe ponujajo, si lahko pogledaš ali bi imel dovolj točk za vpis na te smeri.
Če si res želiš farmacije, se vseeno splača poskusiti z vpisom in imeti pripravljeno še kakšno rezervno možnost.
Želim ti veliko uspeha!
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike