Zanima me kaj lahko delaš z industrijsko farmacijo? Kakšna je razlika med tem in enoviti programom farmacija? Kaj pa zaposlitev predvidevam da se z industrijsko ne moreš zaposliti kot farmacevt?
• Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen/a.
Prav imaš. Namen magistrskega študijskega progama druge stopnje Industrijska farmacija je, da diplomanti naravoslovnih (kemijski, biotehnični, biotehnološki in drugi) in tehničnih programov (strojništvo, elektrotehnika in drugi) po zaključeni prvi bolonjski stopnji pridobijo ustrezno izobrazbo druge stopnje za delo v farmacevtski industriji pri proizvodnji zdravil.
Enoviti program farmacije je bolj usmerjen v klinične vidike farmacije, vključno s svetovanjem pacientom, izdajanje zdravil ter sodelovanje z zdravniki in drugimi zdravstvenimi delavci pri zdravljenju pacientov. Program daje širšo izobrazbo v farmakologiji, farmakoterapiji, farmacevtski kemiji in zakonodaji v zvezi z izdajo in uporabo zdravil.
Industrijska farmacija pa se bolj osredotoča na tehnične in znanstvene vidike proizvodnje in razvoja zdravil, kot so farmacevtska tehnologija, biofarmacija, in procesno inženirstvo. Industrijski farmacevti se lahko zaposlijo v farmacevtskih podjetjih, kjer delajo v razvoju zdravil, proizvodnji, nadzoru kakovosti, registraciji zdravil in drugih povezanih področjih.
Če imaš še kakšno vprašanje, sem na voljo.
Lep pozdrav
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike
• Pz
Pzik
Kakšne so pa plače v lekarnah in v proizvodnji? Slišala sem da kao v proizvodnji ali pa v Krki so višje kot v lekarnah?
• Uredništvo
Urška Stepišnik
Odgovor svetovalke:
Pozdravljen/a.
V gospodarstvu so seveda višje plače.
Lep pozdrav,