Zdravo stara sem 11 let in sem v mojega sosolca in sem mu ze napisala pismo ampak ga he moj sososolec vzel in ga slpoh ni dobiv zdaj pa ne vem ce bi mu se eno ker sem se prvic osramotila ker je ta sososolec vzel list in je sel brat na glas.zdaj pa ne vem ce bi mu dala pismo ali bi ga vprasala.Hvala za vaso pomov
Ma
Maskara
Pozdravljena!
Vem, da se ne bi smela vpletati, ampak jaz sem isto poskusila pa se ni dobro izšlo. Zato je bolje, če bi mu povedala v živo. Mlada si še in veliko fantov bo še prišlo in odšlo
Lep dan še naprej
Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da ti je všeč sošolec, kateremu si to hotela povedati preko napisanega sporočila, ki pa ga je žal prestregel tvoj drugi sošolec in ga na glas prebral. Sem to prav razumela? Žal mi je, da se je to zgodilo. Sedaj se sprašuješ, kaj bo tvoj naslednji korak – ali boš ponovno napisala listek ali pa boš k temu fantu pristopila kar v živo.
Odločitev je popolnoma tvoja. Če se počutiš dovolj pogumno, seveda ni nič narobe s tem, da pristopiš do fanta in začneš pogovor ter mu poveš kaj čutiš do njega. Če si morda nekoliko bolj sramežljiva pa lahko ponovno napišeš listek in se morda tokrat prepričaš, da ga bo zares dobil ta fant, kateremu je listek namenjen in ne kdo drug. Ena izmed možnosti je tudi, da temu fantu napišeš sporočilo preko socialnih omrežij ali sms sporočilo, če imaš slučajno njegovo telefonsko številko. Kot sem že napisala – odločitev je popolnoma tvoja in odvisna od tega kako se počutiš sama in na kakšen način bi ti bilo najbolj prijetno razkriti svoja čustva temu fantu.
Želim ti veliko sreče!
Lepo bodi,
Nika Koder, mag. psihologije
Po
Poticka123
Hej!
Tudi meni se je to zgodilo in to prav letos, s tem da je njegova sosolka v košarici videla pisemce za njega, kajti tudi ona je po mojem mnenju vanj zaljubljena. Poskusi ga kontaktirati ali dodati ga na družabnih omrežjih. Mogoče ti uspe! Pa vso srečo!! Vedi, da ne smeš nikoli obupat.