Pozdravljeni rabim nasvet. Imam fanta s katerim uradno nisva skupaj, saj od mene malo starejši in ga zato ne spoštujejo tudi moji starši. Na vse zadnje pa je fant še v vezi z enimim drugim dekletom. Vseeno pa je med nama intimnost in močna naklonjenost. Vedno ko se je med nama zgodilo nekaj lepega, pa je njemu vedno na koncu bilo hudo in se je držal za glavo in pravil, da še ni nikoli po prej varal in da ima vedno bolj slabo vest. To je pripeljalo tako daleč da je med seksom z mano živčen in ima posledično težave z erekcijo. Teško mu stoji, po domače povedano. Zmeraj mi pravi da s tem nikoli nima težav in da se mu to dogaja le z mano. Potem sem mislila, da mu nisem privlačna in da ne želi več z menoj. Pa mi je rekel, da me ima zelo rad in da bi vse dal da bi ga lahko sprejeli moji starši in, da bi se lahko odločil v sebi če to punco zares ljubi ali ne. Kar čudna situacija. Po eni strani cenim to kako je čustven in da res vidim da je v sebi prava oseba, ampak vseeno potem vse skupaj Oz. Seks nima smisla, saj nisva oba pri svari. Ko pa sem ga vprašala če bi rad da nehava, je pa odločno rekel ne... Kr mu nekaj na meni ne da miru. In zdej se sprašujem kaj naj naredim... Jaz ga ljubim, ljubim v dobesednem pomenu. Ljubim ga že cela 4 leta in bi ga zelo rada imela le zase, ampak pac trenutno stanje tega ne dopušča. Torej mogoče kak nasvet glede erekcije pa trdnosti? Da nama bo lažje. Hvala!!
Br
Bruzz
Hej,
Ce njegove punce ne ljubi vec naj jo pusti. Drugo koliko sta stara? Ker ce njegova punca izve za to bo verjetno jezna...
Uredništvo
Eva Štrukelj

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena, Anika.
Hvala, da si podelila z nami svojo zgodbo. Verjamem, da to ni bilo lahko, saj je razmerje, ki ga opisuješ, polno čustvenih in moralnih dilem, ki očitno vplivajo na vaju oba. Povsem možno je, da so težave z erekcijo pri fantu, s katerim se dobivaš, psihološke narave, saj je zaradi stiske, povezane z varanjem, in pritiska zaradi staršev dejansko lahko ovirana njegova sposobnost sprostitve in spolnega odzivanja. V prid psihološkim razlogom za težave pa govori tudi dejstvo, da se te pojavljajo zgolj v določenih situacijah (torej, ko je s tabo) in to, da je (predvidevam) tudi on še sorazmerno mlad.
Čeprav lahko pogovor pri takšnih težavah pomaga, pa mislim, da jih bosta težko odpravila zgolj s pogovarjanjem, saj s tem ne bosta odpravila razlogov za trenutne stiske. Zato ti svetujem, da se vprašanjem o temah, ki vaju težijo, ne izogibaš in da poskusiš najti bolj konktretne odgovore. Kaj čuti do tebe? Ali je pripravljen razčistiti situacijo s svojim dekletom? Kaj si TI želiš od vajinega razmerja in od partnerske zveze na splošno? Tudi če ga ljubiš in te zanj skrbi, verjetno tudi tebi ni lahko in si želiš, da bi bile stvari drugačne. Poskusita odpreti te teme sama pri sebi in v pogovoru drug z drugim. Z iskrenostjo in spoštovanjem želja in meja obeh, verjamem, da bosta uspela najti rešitev za trenutno situacijo, kar pa vama bo omogočilo, da se lahko potem mogoče v celoti posvetita vajinemu odnosu.
Upam, da si dobila kakšen koristen nasvet, če pa imaš še kakšno vprašanje, pa mi le še piši, bom z veseljem odgovorila.
Vse dobro ti želim,
Eva Štrukelj, mag. klinične in zdravstvene psihologije in mag. psihoseksologije
An
Anika_bom
Ja sej vem, sam trenutno pač ma mene in njo. Js sm 18 on pa 30...
Lp.