Živijo,
imam težavo. Nekateri fantje v mojem razredu se čisto sproščeno normalno pogovarjajo z nekaterimi mojimi sošolkami, z mano pa ne. Želela bo si vzpostaviti stik z njimi, ampak ne vem kako. Ali lahko kaj naredim, da bi pritegnila njihovo pozornost??? Včasih se v šoli počutim prav grozno zaradi tega.
Hvala za odgovor...
Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Pika.
Lepo je, da si želiš vzpostaviti odnos s sošolci, ampak včasih se z nekaterimi ljudmi preprosto ne ujamemo in s tem ni nič narobe.
Seveda lahko poskusiš pritegniti njihovo pozornost. Lahko se na primer pozanimaš o interesih tvojih sošolcev in jim nato zastaviš kakšno vprašanje na to temo (če jih na primer zanima košarka, lahko na internetu prebereš kaj o Ligi NBA, če jih zanimajo računalniške igre, se podučiš o tem, katere igre igrajo in podobno). Lahko se jim preprosto približaš, ko se pogovarjajo s tvojimi sošolkami in se poskusiš vključiti v pogovor. Če bi se raje pogovarjala zgolj z enim fantom, ga mogoče lahko prosiš, da ti razloži neko učno snov, ki mu gre dobro od rok. Poskusi torej iskati različne načine, kako se lahko približaš moški družbi. Vendar pa bodi previdna, da počneš samo stvari, ob katerih ti je prijetno in se dobro počutiš.
Če pa se izkaže, da pogovor s fanti še vedno ne bo "stekel", mi lahko napišeš kaj več in nato skupaj iščeva nove možnosti.
Vse dobro ti želim in veliko sreče,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja