Lep pozdrav!
Med poletnimi počitnicami sem bila pri sestrični, ki je eno leto starejša od mene ona spoznava fante, kar preko snapchata ali teh aplikacijah. Dodala mi je enega fanta na telefonu, ki je leto starejši od mene in sem ga tudi v živo spoznala. Na prvi odtis se mi je zdel vredu. Ampak, ko je moja mami videla, da si dopisujema je ponorela. Vzela mi je telefon in ga blokirala on pa me je zasovražil. Vem, da jo zelo skrbi zame, ampak to se mi ni zdelo prav
Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala, da si se obrnila na nas. Prosila bi te, če nam lahko postaviš vprašanje, da ti lažje svetujemo in da vemo, na kaj se osredotočamo in v katero smer peljemo pogovor.
Kaj se mame tiče, jo je verjetno zaskrbelo zate in za tvojo varnost, saj se danes na spletu veliko ljudi izdaja za nekoga drugega kot so v resnici, velikokrat se tudi zgodi, da si fantje na ta način iščejo dekleta za zabavo in jih včasih tudi izkoristijo. Tvojo mamo verjetno samo skrbi, vseeno pa se lahko o tem iskreno pogovorita in ji lahko poveš, kaj misliš in čutiš.
Upam, da se še oglasiš in malo več poveš o svoji težavi.
Želim ti vse dobro, pa srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije
Up
Upanjeumrezadnje
Probaj ga odblokirat, mogoče te pa on tudi pogreša tebe in si mogoče tudi želi dopisovati s teboj.