imam fanta vame pa je drugi in me sprašuje če bi bila skupaj jaz pa ga nočem užaliti ko je to izvedel moj fant ga je pretepel
ho
ho-ho-ho
...jaz pa ga nočem užaliti...
a ti bi bla s fantom, zraven pa še s ta drugim, heh?
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Prav je, da poveš po resnici in na miren način. Če te drug fant sprašuje, ali bi bila skupaj, mu lahko prijazno poveš, da že imaš fanta in da ga nočeš užaliti.
Pomembno pa je tudi vedeti, da nasilje ni nikoli v redu. Če pride do pretepa ali te je zaradi tega strah, je zelo pomembno, da to poveš odrasli osebi, ki ji zaupaš, na primer staršem ali učiteljici. Odrasli so tu zato, da te zaščitijo in pomagajo, ko se zgodi kaj težkega.
Srečno!
Cita Jenko, mag. psihologije