Hej,hej
imam velik problem, imam sošolca, ki je vame in jaz sm tud vanga in to mi je povedal njegov najboljši prijatelj, povedal mi je pa tudi da bi me ta sošolec rad vprašal ali bi bila skupi in takrat ko je dal ta fant na story na snapchatu da ga lahko do 00:00 kdor koli kar koli vpraša sem ga jaz vprašala kdo je njegova simpatija in odgovoru mi je da sem jaz. Zdj pa nevem kaj naj naredim in ali naj mu povem kaj čutim donjega in kako?
Hvala za pomoč
Nekdo
Uredništvo
Taja Širca

Odgovor svetovalke:
Živijo,
ugotovila si, da ti tvoja simpatija vrača čustva, zdaj pa občutiš negotovost glede tega kako mu pristopiti. Imaš dve možnosti- lahko počakaš, da prvi korak stori on ali pa se opogumiš ti. Če se boš odločila ti narediti prvi korak, lahko to storiš v živo ali preko socialnih omrežji. Lahko si direktna (mu npr. napišeš/rečeš, da je tudi on tebi všeč) ali le začneš normalen pogovor ter vidiš kam vaju pripelje (npr. ga vprašaš kako je, če bi šel s teboj na sprehod ipd.).
Za pomoč lahko prosiš tudi kakšno prijateljico ali njegovega prijatelja, ki vaju pozna.
Srečno in držim pesti, da bo šlo vse tako kot si želiš,
Taja Širca, dipl. biopsihologinja