Fant me je pustil in zdaj nisva več skupaj jaz pa sem vseeno vanj zaljubljena on pa mene ne mara. kaj naj naredim da mu bom všeč?
• kr
kr_ena_1
mislm... če te je pustil, mu vrjetn nisi (več) všeč - TEGA NE MORŠ SPREMENIT, KER NI OD TEBE ODVISN. Zalublenost mora bit v odnosu obojestranska, ga boš že prebolela
• Uredništvo
Maša Podvršnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
žal mi je, da sta se s fantom razšla. Takšne stvari lahko zelo bolijo in občutki, ki ostanejo za tem, res niso prijetni. Čisto normalno je, da si žalostna, razočarana ali zmedena. Vse to so povsem razumljiva čustva v tej situaciji.
Ljubezni žal ne moremo prisiliti, zato bi bilo fanta precej težko "prepričati" v nadaljnjo zvezo. Pri ljubezni ne bi smelo iti za prepričevanje ali dokazovanje svoje vrednosti. Če se moraš za nekoga truditi tako, da bi mu dokazovala, da si dovolj dobra, potem to ni prava vzajemna ljubezen.
To, da te je on pustil, ne pomeni, da nisi dovolj dobra ali da nisi vredna ljubezni. Pomeni le, da njegova čustva in želja po zvezi trenutno niso enaka tvojim. To je lahko zelo boleče vendar pomembno spoznanje, saj zveza, ki je "prisiljena", ne bo dobro in dolgoročno funkcionirala.
Zdaj je najbolj pomembno, da si prijazna do sebe. Dovoli si biti žalostna, zaupaj se prijateljicam ali komu drugemu in počni stvari, ki te veselijo. Prava oseba te bo imela rada takšno, kot si – brez prepričevanja.
Pošiljam ti objem in ti želim vse dobro,
Maša Podvršnik, mag. psihologije