Zdravo,
od kar sem spoznala/videla tega fanta nisem več ista in se mi zdi da se preveč obremenjujem s tem. Preden sem ga spoznala sem bila srečna in nisem hotela zveze. Potem pa sem ga prvič videla na veselici in sma se cel čas gledala. Ko je blo že pozno in je on šel s prijateljem iz veselice mi je rekel samo adijo. Nič drugega samo adijo. Poklicala sem mojo prijateljico ki pozna skoraj vse iz tega kraja in mi je povedala kdo je. Dodala sem ga na instagramu in snapchatu, ni blo odziva. Sploh ne morem opisati kako sem se počutila ker je bilo zelo grozno. Drugi dan smo šli na morje in sem cel čas hotela biti sama.
Uredništvo
Nika Verbič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
pišeš, da ti, odkar si zagledala tega fanta, nekaj ne da miru. Prav tako si ne moreš razložiti, zakaj te ni sprejel na družbenih omrežjih, kar te zelo bremeni. Glede na opisano ti bom s svojim odgovorom skušala pomagati po svojih najboljših močeh, naj pa te že na začetku pomirim, da si velikokrat v življenju kakšne stvari ne moremo razložiti, četudi si to še tako močno želimo, tako da vedi, da nisi sama v tem.
Razlogov, zakaj oseba ne sprejme prošnje za prijateljstvo je veliko in morda nimajo veze s tabo, saj te fant ne pozna osebno. Morda samo ne sprejema oseb, ki jih ne pozna; morda sploh ni opazil; morda niti ne ve, da si to ti – torej punca z veselice; morda ni opazil obvestila… Razumem, da si želiš razložiti, zakaj je temu tako, a kot sem rekla, včasih si nekaterih stvari ne moremo razložiti – odgovor za njegovo (ne)dejanje ima namreč samo on sam, vse ostalo so samo predvidevanja, ki niso nujno realnost.
Razumem, da je težko tako stvar spustiti, sploh, če ti je oseba všeč, a ne veš točno kakšen je, kako deluje, kaj ima rad – tako da tudi ne moreš vedeti, ali bi se ujela. Morda ti po tem, ko bi se spoznala sploh ne bi bil več tako všeč (npr. zaradi razmišljanja, pogleda na svet, hobijev itd.). A kot sem rekla – tega žal ne moremo vedeti, zato je vse to, kar imaš v glavi zgolj predstava njega oz. nekakšna idealizirana podoba. Če osebe ne poznamo, naši možgani manjkajoče informacije zapolnijo s stvarmi, ki so nam všeč – zato v naši glavi taka oseba postane »waw«, a morda v resnici sploh ni.
Glede na to, da je neodziven ti predlagam, da malo počakaš, morda pa te bo čez nekaj časa sprejel ali pa ga boš naključno spoznala še na kakšni zabavi, ali pa se bosta spoznala preko prijateljev. Pri vsem tem naj te spremlja misel – what's meant for you, won't pass you by – torej, kar ti je namenjeno te bo našlo, zagotovo. Če pa ni namenjeno, pa je morda bolje, da ne silimo preveč, saj se lahko hitro zgodi, da bomo razočarani. Prav tako je tako, da čustev oz. tega, da bi bili nekomu všeč oz. zanimivi pri osebi ne moremo kar izsiliti, četudi bi si to močno želeli.
Na vse to lahko pogledaš tudi iz tega zornega kota, da ti je končno ena oseba dala občutek oz. misel, da si pripravljena dati nekomu priložnost, da se spoznata. Ampak res ne rabiš hiteti pri tem. Četudi se vama s tem fantom ne bo izšlo, bo zagotovo prišel nek fant, s katerim boš takoj kliknila, bosta imela skupne interese in se ne boš rabila toliko spraševati, zakaj te ni sprejel/ali si mu všeč ipd. Gre pa tu za proces – čim nam je neka oseba simpatična in o njej veliko razmišljamo, ne moremo tega kar tako dati iz glave oz. misli. Potreben je čas, da osebo na nek način »prebolimo« in gremo naprej. Velikokrat je tudi tako, da to osebo zamenjamo z drugo, ki nam je bolj zanimiva in simpatična.
Si pa še zelo mlada, tako da imaš še dosti časa, da boš spoznala pravo osebo oz. bolje rečeno »the one«. Do takrat pa imej »roke odprte« za nove priložnosti in izkušnje. Le mirno in pogumno naprej ter zaupaj sebi in svojemu srcu, ki ti bo pomagalo narediti prave odločitve:).
Upam, da sem ti z odgovorom vsaj malo pomagala, če pa imaš morda še kakšno vprašanje, se lahko ponovno obrneš name.
Lepo bodi in vse dobro ti želim,
Nika Verbič, dipl. psihologinja (un)