zivjo ravnokar sem koncala s fantom in potem sem imela spet drugega. meni se zdi da sem kurba. ali je to res? ali sem tako slaba oseba?
• Uredništvo
Anja Jularić

Odgovor svetovalke:
Kristina, pozdravljena.
Tvoj zapis sem doživela kot precej čustven. Sliši se, da doživljaš močen odziv na izgubo fanta. Ob razhodu z osebo, ki jo imamo radi se lahko različno odzovemo. Včasih tudi tako, da poiščemo nekoga, ki nam bo dal podobno naklonjenost kot oseba, ki smo jo izgubili. Hitra menjava fanta ni najboljši odziv, ker se mogoče še niso umirila čustva, ki si jih doživljala ob prejšnjem fantu, je pa eden izmed sicer pogostih odzivov. Zato ni s teboj nič narobe. In zato gotovo nisi slaba oseba :)
Iz tvojih grobih besed do same sebe sem dobila občutek, da se morda ne ceniš toliko, kot bi se lahko – kaj meniš? Poskusi se ustaviti, zadihati in premisliti kaj si želiš. Kakšni so tvoji cilji? Katere so tvoje dobre lastnosti? Kaj zate pomeni, da imaš fanta? Kdo so druge pomembne osebe v tvojem življenju? Kdaj in ob kom se dobro počutiš v svoji koži?
Želim ti lep vikend.
Anja Jularić, mag. psihologije