Kaj če je moja najboljša prijateljica v istega fanta kot jaz in on vame ampak ona noče da sem z nim in nočem se skregati z njo ker je dobra prijateljica
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena Daimond,
če prav razumem, si razpeta med tem, da bi še naprej ohranjala dober odnos s svojo prijateljico in tem, da bi začela razmerje s fantom, ki ti je všeč, ti pa si njemu. Pri tem pa tvoja prijateljica ne želi, da bi ti bila s tem fantom, saj je všeč tudi njej. Ob tem lahko razumem, da je zelo težko sprejeti odločitev, saj ti obe osebi veliko pomenita in ne želiš z nobeno od njiju imeti v prihodnje slabega odnosa.
Zanima me, ali si se o tem, da sta si s tem fantom všeč, pogovorila tudi s svojo prijateljico?
Svetujem ti, da poskušaš prijateljici predstaviti svojo stran in svoja čustva do tega fanta. Za nasvet lahko vprašaš še katero izmed ostalih prijateljic, če so se slučajno kdaj znašle v podobni situaciji kot ti.
Upam, da ti bo uspelo ohraniti dober odnos z obema.
Lep pozdrav,
Iris Žiberna, dipl. psih. (UN)