Okej pac jz se menim z enmo tipo in zaj me zanima kak vem da me ne bo odje*o po enem mescu
Mi
Mikimiska491
Kako fanta objames In veš da mu bo to useč
Lu
Luka_s00
če te ignorira ali pa ima skos kake izgovore za vse in podobno potem ni tapravi
Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če sem te prav razumela, se počutiš negotovo in iščeš zagotovilo, da te oseba, s katero se trenutno družiš, ne bo zapustila. Takšni občutki so popolnoma okej, saj v začetku romantičnih odnosov obstaja veliko neznanega in negotovega in mnogo ljudi se sprašuje in počuti podobno kot ti.
Prva stvar, ki jo moraš vedeti, je, da ni mogoče z gotovostjo vedeti, kako se bo odnos razvijal. Ljudje in njihova čustva se lahko s časom spreminjajo. Pri tem je ključ do razumevanja čustev in namenov druge osebe definitivno odprt in iskren pogovor. Postavi vprašanja in izrazi svoja čustva, da boš lahko ocenila, ali sta s fantom na isti valovni dolžini. Zavedam se, da je to lahko zelo težko, vendar lahko le z odprto komunikacijo in deljenjem svojih občutkov dobimo informacije, katere iščemo. Lahko si tudi pozorna, kako se fant obnaša, npr. če ti oseba, s katero se družiš, posveča veliko pozornosti, te posluša in se zanima za tvoje misli in čustva, je to dober znak. Pomembno je tudi, da si vzameš dovolj časa. V enem mesecu je težko popolnoma spoznati drugo osebo. S časom bosta oba bolje razumela, kaj želita in pričakujeta od odnosa.
Ne pozabi, da je negotovost del vsakega odnosa, še posebej na začetku. Pomembno je, da se osredotočiš na to, kar je dobro za tebe, in se ne bojiš izraziti svojih čustev in misli. Nikoli ni zagotovila, vendar pa lahko s komunikacijo, zaupanjem in potrpežljivostjo zgradita odnos, ki bo obema prinesel srečo in zadovoljstvo.
Želim ti vse dobro,
Živa Pirc, mag. psihologije