Zivjo
Mam eno vprasanje, pac zanima me ce je slucajno en moj sosolec u mene ker me skoz neki gleda vedno ko pogledam proti njemu. Ko mi ker drug fant z razreda nagaja mi sam pomaga al pa kej takoda me res zanima
Lp
Tici
• Uredništvo
Špela Brezočnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
popolnoma razumljivo je, da se sprašuješ, kaj tvoj sošolec čuti do tebe. Glede na tvoj opis se zdi, da je sošolcu mar zate, saj ti med poukom namenja poglede in stoji ob strani ob neprijetnih situacijah. Včasih ljudje svoja čustva namreč lažje pokažemo skozi dejanja, kot pa besede, zato je to lahko znak, da si mu všeč. Kljub temu pa ne moremo sklepati, da do tebe goji romantična čustva - morda želi biti samo prijazen. Če se želiš prepričati, ali te vidi samo kot prijateljico ali pa simpatijo, je najbolje, da ga sama vprašaš. Odprta komunikacije je namreč ključna v medosebnih odnosih in le tako boš z zagotovostjo lahko izvedela, kakšna so njegova čustva do tebe.
Vso srečo,
Špela Brezočnik, dipl. psihologinja (UN)