fant me je pustil zelo boli. ful sva bla v dobrem stanju oba in cez noc se on odloci da me pusti. zakaj?skupaj sva 5 mescev in v teh mesecih mi je zelo pomagal. kako naj ga prebolim?
• Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
V svojem sporočilu si povedala, da te je fant pustil po 5 mesecih zveze. V tem času sta si zelo ustrezala in ti je tudi veliko pomagal. Praviš, da te je s tem zelo prizadel, sprašuješ pa se, zakaj se je to zgodilo in kako ga naj preboliš.
Najprej me zanima, koliko sta stara? Žal vidim zgolj tvoje ime, ne pa tudi starosti, kar bi mi pomagalo pri pisanju odgovora. Prekinitev zveze je zelo boleča izkušnja v katerem koli starostnem obdobju, a kljub temu obstajajo določene posebnosti, ki so odvisne od tvoje starosti in prepričanj, ki jih imaš o zvezi. Prav tako me zanima tudi, ali je to bila tvoja prva zveza, ali si že imela fanta? Pogosto je namreč še toliko težje preboleti prvo prekinitev zveze in imamo še toliko bolj močne občutke bolečine in žalosti.
Sprašuješ se, zakaj te je pustil. Praviš, da je bilo vse v redu, potem pa je on kar naenkrat sprejel to odločitev. Bi mi lahko povedala, kako natančno se je to zgodilo - ali je to storil preko sporočila, ali te je poklical? Prebolevanje je tudi odvisno od načina, na katerega je nekdo sporočil svojo odločitev in tudi razlage, ki jo je ponudil. Ali ti je povedal, zakaj je želel iti narazen? Ali si ga ti vprašala? Verjetno bi ti bilo lažje preboleti, v kolikor bi vedela, kaj je bil razlog, zakaj se je tako odločil. V kolikor ga še nisi vprašala, bi morda bilo dobro, da se z njim dogovoriš za še eno srečanje, na katerem bi lahko dobila odgovore na ta in druga vprašanja, ki bi ti pomagala, da razrešiš svoje skrbi. Vsekakor pa je pomembno, da se zavedaš, da proces prebolevanja traja določen čas in je lahko zelo boleča izkušnja, občutki, ki jih doživljaš, pa so v tej situaciji popolnoma normalni.
Upam, da sem ti z odgovorom vsaj nekoliko pomagala.
Lep pozdrav
Dora Mališ, mag. psihologinja