Zdravo, imam več vprašanj! Starost 12 let (da še drugi vedo)
1: jaz se pretvarjam da imam fanta in pole lupčkam omaro pa take pa to in pole pač greva kao sexsat ampak se pač po tem samozadovolim...sem ok??
2: mene zadnje čase ful prsi bolijo na dotik vedno so me malo bolele če sem bol močno se primla za njih samo zej pa že ko se dotaknem....je ok to?
3: jaz sem v nožnico spravila 1 prst (kazalec) a z malo bolečine probala se potem da bi ga malo vun nt drgnila pač ampak mi to ni glih pasalo in potem ko sem ga vn hotla poteknit me je mal bolel...je to normalno?
4: jaz sem že gledalo pornografijo in potem sem nehala zdaj pa spet in ful gledam lejzbike samo jih nočem ampak ne vem....kaj je z mano se odvisna?
5: ko končam z samozadoljevanjem torej ko dobim fini občutek preneham gledat pornografijo saj se mi gabi in vse se mi gnusi....kaj je z mano?
6: jaz ko dobim fajn občutek se preneham samozadoljevati (zelo hitro doživim občutek) bi se mogla naprej samozadoljevati?
7:kaki so načini samozadoljevanja uporabljam samo2: drgnjenje ob stol,kavč (oblečena) ali pa si z prsti drgnem ob spolovilu (slečena) po tem dobim fajn občutek če pa grem s prstom v nožnico pa ni fajn občutka
Se opravičujem da sem vas tako nafilala s vprašanji.
Upam da mi boste lahko odgovorili na vsa ker me res zanima....hvala
Lo
Lola
Prosim za odgovor?
Uredništvo
Pozdravljena,
tvoje vprašanje smo že poslali svetovalki - psihologinji, ki bo nanj v kratkem odgovorila.
Lep pozdrav iz uredništva.
Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Hvala za tvoja vprašanja, vidim, da si zelo radovedna. Poskušala ti bom odgovoriti na vsa vprašanja, kar po vrsti kot si jih sama zastavljala:
1. Verjetno se pretvarjaš, da imaš fanta in da sta spolno intimna, zato ker te je ljubezen in spolnost začela zanimati. S tem ni nič narobe! Razmišljanje o spolnosti in ljubezni te privlači, zato potem začutiš željo po samozadovoljevanju. S samozadovoljevanjem raziskuješ svoje telo in užitek, zato s tem seveda ni nič narobe, pravzaprav se večina mladostnikov bolj ali manj pogosto samozadovoljuje.
2. Prsi v mladostništvu največkrat bolijo in so občutljive, ker rastejo. To je normalen občutek, pri bolečini pa ti lahko pomaga podložen modrček. Ta bo ublažil bolečino, saj bo dal tvojim prsim zadostno podporo in jih obenem zavaroval pred dotiki ali nepričakovanimi udarci.
3. Večini deklet in žensk je najbolj všeč stimuliranje klitorisa za užitek, vaginalna penetracija je lahko sploh na začetku, pred rednimi spolnimi odnosi, boleča.
4. Mnogi mladostniki pri samozadovoljevanju in odkrivanju spolnosti gledajo pornografske vsebine. S tem načeloma ni nič narobe, če jih gledajo kritično. Pri gledanju pornografskih vsebin se moramo namreč zavedati, da gre za igrane prizore, ter da je spolnost, ko jo doživimo, seveda drugačna od pornografije. Mnoga dekleta bolj privlačijo pornografske vsebine z lezbikami kot heteroseksualnimi pari, saj se ponavadi v lezbični pornografiji bolj osredotočijo na užitek žensk. Posledično so te vsebine za ženske bolj privlačne. Glede na tvojo starost bi ti priporočala, da z gledanjem pornografije še počakaš nekaj let, saj jo boš potem zmogla gledati bolj kritično.
5. Po orgazmu velikokrat potrebujemo trenutek miru, pa tudi odsotnost dotika, saj je klitoris po orgazmu zelo občutljiv, gre za krajše refraktorno obdobje. V tem času izgubimo interes za spolnost, zato nam pornografija ni več privlačna, kar je čisto normalno.
6. Po premoru se lahko poskusiš samozadovoljevati naprej, če si tega želiš. To lahko potem vodi do večkratnih orgazmov, seveda pa to nikakor ni norma.
7. Vsi navedeni načini samozadovoljevanja vključujejo stimulacijo klitorisa, kar je večinoma ženskam tudi najbolj všeč. Verjetno najpogostejša oblika masturbiranja pri ženskah je stimulacija splovila s prsti, na vrhu splovila se namreč nahaja klitoris, ki je center užitka, saj ima kar 8000 živčnih končičev, ki jih z dotikom lahko stimuliramo, da doživljamo užitek. Dekleta večinoma bolj uživajo ob stimulaciji klitorisa in ne pri vaginalni penetraciji (potiskanje prstov v nožnico).
Lepo te pozdravljam,
Ajda Novak, mag. psihologije
Lo
Lola
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Lepo te pozdravljam,
Ajda Novak, dipl. psihologinja (UN)
Najlepša hvala...