Pozdravljeni!
Pred nekaj meseci sem na taboru spoznala prijatelja (recimo mu A) mojih prijateljev. A je bil prijeten in takoj me je toplo pozdravil, našla sva tudi skupne interese. Po taboru sva si izmenjala kontakt in z A-jem sva si začela pisati. Nič resnega ni bilo, bolj samo o najinih zanimanjih, hobijih ... zdel se mi je prijetna oseba in dober prijatelj. Potem sem bila enkrat pri teh prijateljih in zraven je bil tudi A. Skratka, videla sva se v živo in si pisala.
Potem pa mi je A napisal, da si me želi bolje spoznati in me povabil ven. Tukaj imam rahlo dilemo, ker mislim, da sem A-ju morda malo všeč (tako so mi povedali tudi njegovi prijatelji). Nočem, da bi A mislil, da se lahko najino prijateljstvo razvije v kaj več, in bojim se, da bi dobil napačno idejo, če grem z njim ven. Bojim se tudi, da bi se hotel dobiti še večkrat ... Nisem mu še odgovorila nič določenega. Kaj naj zdaj storim: naj se ne vidim z njim in mu počasi neham pisati ali se vedem, kot da mi ni nič jasno in pri tem tvegam, da A vmes razvije močna čustva do mene?
Moja glava mi govori, naj grem ven z njim, naj začneva hoditi, ker me še nikoli ni noben fant hotel in je to moja prva (morda za dolgo edina) priložnost. A-ja sta spoznala tudi moja starša in jima je bil zelo všeč, moja mami je tudi vprašala, če sva si všeč, kar je še en razlog več, zakaj bi lahko bil moj fant. Si pa fanta trenutno niti ne želim zares: sicer fantaziram, kako bi ga bilo imeti in mi je žal, da ga nimam, ampak bi zdajle rada delala na sebi. Poleg tega se mi A malo gabi. Sicer hodi v fitnes, kar mi je navadno všeč, vendar mi misel, da bi se me dotikal in bi se jaz dotikala njega, ni prijetna; imam tudi občutek, kot da je vedno preznojen; na obrazu ima akne in izgleda, kot da si ga nikoli ne umije (ves čas je nekako oljnat, se mi zdi); imeli smo pico in se mi je zagabilo, kako je (saj ne, da nima manir, samo ... ne vem); imel je kratke hlače in bom samo rekla, da si nisem želela, da bi njegove noge prišle v stik z mojimi. Ne vem, zakaj se mi gabi! Je to stvar tega, da se mi bodo VSI fantje/moški gabili ali je to samo pri A-ju? Je problem v meni ali A samo ni po mojem okusu? Nimam namreč veliko izkušenj, nazadnje pa sem bila resnično zaljubljena pred 2 leti (medklic: je to normalno? kar 2 leti brez zaljubljenosti?).
Hvala vam in lep dan.
kr
kr_ena_1
prevč overthinkaš, pejdi z njim ven če te je že povabu, pa boš pol vidla kok za naprej
le
legvan
Agree, kot je napisala kr_ena_1
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Zdi se mi, da zelo zrelo razmišljaš o situaciji, saj si poleg razumevanja A-ja, pozorna tudi na svoje občutke in ne želiš nekoga po nepotrebnem prizadeti. :)
Ko berem tvoje sporočilo, dobim občutek, da je največja dilema v tem, da se med seboj »tepeta« dva dela tebe. En del pravi: »A je prijazen fant, všeč je mojim staršem, nekdo me je končno opazil, morda bi morala dati priložnost nečemu več.« Drugi del pa precej jasno sporoča: »Romantično me ne privlači, ob misli na bližino mi ni prijetno, trenutno si ne želim biti v zvezi.«
Prvi glas deluje bolj razumsko, drugi pa čustveno in slednjega pogosto zanemarimo, kljub temu da nam veliko sporoča. Privlačnosti ne moremo izsiliti z logiko. Nekdo je lahko prijazen, pameten, zanimiv in objektivno dober fant, pa vseeno ne vzbudi romantičnih občutkov. Omenila si, da se ti A »malo gabi«. Telo nam skozi občutke nelagodja ali odpora ob misli na telesno bližino ob nekom sporoča, da nekoga ne doživljamo romantično. To ne pomeni, da je A neprivlačen ali da so moški nasploh zate odbijajoči, pove ti le, da te ta konkretna oseba najverjetneje ne privlači na tak način.
Praviš, da si bila nazadnje zaljubljena pred dvema letoma. To je povsem normalno, pri zaljubljenosti ni pravila, kdaj in na koliko časa bi morali to doživeti. Nekateri so zaljubljeni vsakih nekaj mesecev, drugi več let ne srečajo nikogar, ki bi v njih vzbudil takšna čustva.
Če se odločiš, da se z njim ne želiš dobivati v romantičnem smislu, je najbolj prijazno in pošteno, da mu to tudi poveš. Kratkoročno je lahko neprijetno, dolgoročno pa je običajno manj boleče kot puščati nekoga v upanju.
Najbolj pomembno pa se mi zdi, da zaupaš svojim občutkom. Iz tvojega zapisa sem dobila občutek, da veš, kaj čutiš, le da potrebuješ dodatno mnenje/potrditev.
Lepo bodi,
Cita Jenko, mag. psihologije
vi
viernheim
Hvala vam za odgovor!
Mu bom povedala, da ga vidim samo kot dobrega prijatelja.
Lep pozdrav.