Danes po soli sem mu napisala sporocilo ampak mi ni nic odgovoril samo pogledal je sporocilo. V soli sva se normalno pogovarjala po pouku pa sva bila malo na samem vse je bilo normalno poljubi in objemi. Strah me je da mi je kaj zameril.
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Mancika!
Zapisala si, da te je skrbelo, ker ti fant ni odgovoril na sporočilo, kljub temu, da sta ta dan bila sicer skupaj in je izgledalo vse normalno.
Sedaj je od tega dogodka minilo nekaj časa in predvidevam, da sta se v tem času v šoli že srečala, zato me zanima, ali se je situacije že razpletla?
Realno gledano, je razlogov, zakaj ti fant ni takoj odpisal, lahko nešteto. Sama si pomislila na negativen scenarij – da ti je morda kaj zameril. Verjamem, da si se po tem, zaradi lastne interpretacije celotne situacije, precej obremnjevala. Ko/če se ti ponovno zgodi kaj takega, te spodbujam, da na celotno situacijo poskusiš pogledati objektivno oz. iz zornega kota nekoga drugega – kaj so lahko razlogi, da mi ne odpiše? Sem naredila karkoli, kar bi mi sploh lahko zameril? Je moj strah realen? Je moja reakcija pretirana?
Če je fant sicer dlje časa neodzive in te ignorira tudi v šoli, pa je seveda smiselno, da z njim o tem govoriš. Spodbujam te k pogovoru v živo, ker je tak pogovor bolj pristen in težje pride do »šuma v komunikaciji«, saj lahko svoje dvome nasloviš takoj in nesporazume razrešita na mestu, v primerjavi z dopisovanjem po sporočilih, kjer moraš na odgovor čakati dlje, v vmesnem času pa ti po glavi švigajo sami negativni scenariji.
Lepo bodi,
Amadeja Jurič, mag. psihologije