Dober dan!
Nedolgo nazaj sem začela ugotavljati da mi je moj sošolec všeč.V šoli smo plesali ples v parih in se je javil da bi plesal z mano takrat mi še ni bil všeč po tistem sem začela razmišljati. Ampak zdaj se mi pa dozdeva da je v drugi punco. Zanima me kaj naj naredim. Prosim za vaš nasvet.
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če te prav razumem, ti je všeč sošolec, vendar ne veš, kako mu to povedati in preveriti, če si mu všeč tudi ti.
Sama sem mnenja, da je najbolje biti odkrit in sošolcu povedati svoje občutke. Le tako boš resnično vedela, kaj čuti. Če se odločiš za to možnost ti svetujem, da to storiš sama, brez kakšnih posrednikov (prijateljev), saj lahko hitro pride do posredovanja kakšnih napačnih informacij.
Če ti je to neprijetno, pa lahko pričneš z nekoliko manj posrednim načinom. Lahko mu nameniš kakšno lepo besedo in vidiš, kako bo odreagiral. Lahko ga povabiš v kino, na sok ali kaj podobnega. Je pa res, da na tak način še vedno ne boš popolnoma prepričana, kakšni so njegovi občutki do tebe.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike
• Pi
Pingvinček
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike
Hvala za odgovor.
• Sm
Smedis
Ammmmmm. Ljubezen ni obvezna. Tudi jaz bi se rada ljubila