Pozdravljeni!
Noro sem bila zaljubljena v sošolca ki ni cutil enako kot jaz.
Ko smo imeli devet dnevnico pred birmo sem spoznala fante iz druge župnuje. Tam mi je bil en simpatičen amapk z njim nisem govorila dokler me ni na enkrat dodal na snapu. Glede na to da sem bila se en dan prej zaljubljena v tega sošolca in sem zdaj na enkrat v tega fanta se pocutim zares cudno.
Ta fant ne ve da mi je bil simpatija sosolec in da ga vidim vsak dan.
Strah me je da bi mislil da se vedno cutim nekaj do njega in bi bil jezen ker je on meni res všeč.
Hvala za nasvet.
Lp
• Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
V svojem dopisu omenjaš, da te je strah, da bi tvoja nova simpatija mislil, da še vedno gojiš čustva do svojega sošolca in bi zaradi tega bil jezen nate. Predstavljam si, da ti je v tej situaciji kar neprijetno.
Najprej moraš sama pri sebi razčistiti, do katerega fanta občutiš naklonjenost, ob komu se počutiš prijetno, s kom bi raje preživljala svoj čas. Če je to tvoja nova simpatija, predlagam, da se z njim o vsem iskreno pogovoriš. Povej mu, da ti je sošolec res bil všeč, vendar je to v preteklosti. Lahko omeniš tudi to, o čemer te spodbujam, da razmisliš - da rada preživljaš čas z njim in se ob njemu počutiš prijetno.
Iskren pogovor je običajno najboljše zagotovilo, da ti nekdo veliko pomeni. Nekateri ljudje sicer potrebujejo več opomnikov o pomembnosti, kot drugi. Naj te to ne odvrne od simpatije. Prijazno mu povej, da ga imaš rada in da ti veliko pomeni. Lahko pa mu kdaj nameniš tudi kakšno malenkost ali objem in mu svojo naklonjenost pokažeš na ta način.
Če ti lahko odgovorim še na kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Bodi dobro!
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)